اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فارس من| ممنوعیت تعطیلی مدارس به صورت سراسری ابلاغ شد

معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه «ممنوعیت تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به صورت سراسری و کلی» را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

فارس من| ممنوعیت تعطیلی مدارس به صورت سراسری ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، برنامه وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جاری، بازگشایی مدارس است البته این تصمیم با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شده است اما این روزها که سویه اُمیکرون گسترش یافته است، تعدادی از خانواده‌ها درخواست دارند که مدارس تعطیل شود؛ البته از سوی دیگر برخی خانواده‌ها نیز مخالف تعطیلی هستند. بر همین اساس بخشنامه ممنوعیت تعطیلی مدارس به صورت سراسری و کلی با توجه به تأکیدات رئیس‌جمهور در ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر «تلاش مسؤولان کشور برای مدیریت هوشمندانه بیماری کرونا و تداوم فعالیت‌های دستگاه‌ها و حوزه‌های اجتماعی و ایجاد امید و نشاط در مردم» و تأکید وزیر کشور مبنی بر «عدم اختیار استانداران برای تعطیلی همه مدارس»، از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس این بخشنامه، تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است، اما ستادهای استانی در این خصوص اختیار دارند بر اساس شدت بیماری و درگیری ابتلا به کرونا، به صورت منطقه‌ای و شهرستانی، مدارس و مراکز آموزشی را تعطیل و محدودیت‌های دیگر را برقرار کنند.

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس نیز با ثبت سوژه هایی مانند «لزوم نظارت مستقیم آموزش و پرورش بر تصمیمات بازگشایی مدارس» و «مدارس در تمامی شهرهای کشور تعطیل شود» خواستار پیگیری این موضوع بودند.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول