اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ثبت ۱۴ فقره بهمن در در جاده کرج-چالوس در شب گذشته

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه طی شب گذشته ۱۴ فقره بهمن در جاده کوهستانی کرج-چالوس به وقوع پیوسته است، گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی احتمال وقوع دوباره بهمن وجود دارد.

ثبت ۱۴ فقره بهمن در در جاده کرج-چالوس در شب گذشته

محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از چقوع بهمن در جاده چالوس خبر داد و گفت: در پی بارش برف در شب گذشته تا صبح امروز ۱۴ فقره بهمن در جاده کوهستانی کرج-چالوس به وقوع پیوست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی، اعلام کرد: انتظار می‌رود در محورهای کوهستانی بازهم با ریزی بهمن مواجه شویم از این رو توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی افزود: براین اساس رانندگان برای پیشگیری از مخاطرات در صورت سفر به این جاده کوهستانی از توقف در حاشیه این جاده پرهیز کنند‌.

این مقام مسؤول تاکید کرد: مسافران حتی الامکان در صورت گذر از مناطق مذکور با توجه به میزان حجم برف انباشته شده در ارتفاعات و نوسانات دمایی تا انتهای هفته به دلیل احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در جاده های کوهستانی احتیاط لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ج/م/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول