اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مخفیگاه 2 زورگیر در حلقه محاصره پلیس

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس سیستان و بلوچستان ۲ سارق زورگیر در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

مخفیگاه 2 زورگیر در حلقه محاصره پلیس

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در ماه گذشته در سطح شهرستان زاهدان، پیگیری موضوع از سوی پلیس و انجام تحقیقات تخصصی برای کشف سرقت ها به طور ویژه در دستور کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی شیوه و شگرد اقدامات مجرمانه و اظهارات مالباختگان سرقت ها، مشخص شد سارقان مورد نظر در ساعات آغازین شب (بین ساعت 19 تا 21 شب) با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید و پلاک انتظامی مخدوش در نقاط خلوت شهرستان زاهدان سوژه های مورد نظر خود  را شناسایی و سپس با تهدید سلاح کلت کمری اقدام به سرقت اموال و لوازم آنان از جمله تلفن همراه، وجوه نقد شهروندان می کردند که تلاش برای دستگیری عاملان این اقدامات مجرمانه  ادامه پیدا می کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با پایش اطلاعات و رصد فعالیت و تحرکات سارقان  زورگیر در نهایت طی یک اقدام شبانه و در عملیاتی هوشمندانه شامگاه شب گذشته 2 زورگیر مورد نظر در مخفیگاه خود در محاصره پلیس  قرار گرفته و دستگیر می شوند.

سردار طاهری بیان کرد: در بازرسی از سارقان زورگیر یک خودروی سواری پراید که با آن اقدام به سرقت می کردند به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری و خشاب و مهمات مربوطه، همچنین تعداد 11 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تاکنون 6 فقره زورگیری و سرقت مسلحانه با دستگیری این 2 مجرم کشف شده که تلاش برای کشف سایر سرقت های احتمالی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول