اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بکارگیری 13 نیروی جوان در پست‌های مدیریتی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: با تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای به کارگیری نیروهای جوان و با انگیزه در پست‌های مدیریتی، بیش از 13 نیروی جوان شاغل این نهاد در سمت‌های مدیریتی مشغول به خدمت شده‌اند.

بکارگیری 13 نیروی جوان در پست‌های مدیریتی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای به کارگیری نیروهای جوان و با انگیزه در پست‌های مدیریتی، بیش از ۱۳ نیروی جوان شاغل کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) چهارمحال و بختیاری در سمت‌های مدیریتی مشغول به خدمت شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بکارگیری نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی از سیاست‌های کمیته امداد است، افزود: طی ۹ ماه گذشته که از زمان خدمت بنده به‌عنوان مدیرکل در کمیته‌امداد استان می‌گذرد، ۱۳ نیروی جوان شاغل در این نهاد در پست‌های مدیریتی مشغول شده‌اند.

وی اضافه کرد: با اجرای این سیاست در کمیته‌ امداد کارکنانی که دارای سنین بالا سال هستند، امکان قرارگیری آن‌ها در چارچوب انتصابات جدید وجود ندارد.

محمدی کمیته امداد استان را از نهادهای پیشرو در به کارگیری نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی عنوان و مطرح کرد: در راستای شناسایی و استفاده از ظرفیت جوانان در پست‌های مدیریتی این نهاد، سال گذشته دوره‌های آموزشی ویژه این کارکنان برگزار شد.

وی در ادامه توضیح داد توانمند‌سازی با ایجاد اشتغال و درآمد باثبات، حفظ کرامت اخلاقی و انسانی خانواده‌های تحت حمایت و استفاده از ظرفیت جوانان در اداره امورات امداد از مهمترین کلید‌ واژه‌های حکم رهبری برای ریاست کمیته‌امداد کشور است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول