اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۱۵۷ هزار متر از اراضی حریم دریا در کنگان آزادسازی شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان گفت: در راستای آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا در شهرستان کنگان ۱۵۷ هزار و ۳۸۹ متر مربع از اراضی ساحلی شیرینو شهرستان کنگان رفع تصرف و آزادسازی شد.

۱۵۷ هزار متر از اراضی حریم دریا در کنگان آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، علیرضا منصوری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا در شهرستان کنگان ۱۵۷ هزار و ۳۸۹ متر مربع از اراضی ساحلی شیرینو شهرستان کنگان رفع تصرف و آزادسازی شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان اظهار کرد: در راستای آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا در شهرستان کنگان و با تاکیدات فرماندار شهرستان و دستور دادستان محترم شهرستان کنگان ۱۵۷ هزار و ۳۸۹ متر مربع از اراضی ساحلی شیرینو شهرستان کنگان رفع تصرف و آزادسازی شد.

منصوری بیان کرد: عمده تصرفات این اراضی توسط شرکت‌های پتروشیمی منطقه و برخی توسط اشخاص بود که با همکاری مرجع قضایی و دهیاری و شورای شیرینو به طور کامل آزادسازی شد و این مسیر که تاکنون در تصرف شرکت‌ها و افراد بوده است در راستای پدافند عامل و به منظور استفاده تفریحی و گردشگری در اختیار مردم منطقه قرار گرفت.

وی افزود: سایر اراضی ساحلی تصرف شده شهرستان نیز شناسایی شده و با همکاری مرجع قضایی و نیروی انتظامی تا آزادسازی کامل این مناطق این اقدام ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان از حساسیت‌ها و پیگیری‌های فرماندار و دادستان شهرستان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در راستای تحقق این اقدام ارزشمند که بدون اطاله روندهای دادرسی و اجرای حکم و هزینه های زیاد حاصل گردید قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول