اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف ۱۲ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در شیراز

بر اساس اعلام مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس، در پی کشف ۱۲ هزار لیتر روغن خوراکی از یک انبار در حومه شهر شیراز، پرونده تخلف متهمان مبنی بر احتکار و تقلب تشکیل شده است.

کشف ۱۲ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا سالاری با اعلام این خبر ادامه داد: با دریافت گزارش های متعددی مبنی بر دپوی مقادیر زیادی روغن خوراکی در یک انبار واقع در حومه شهر شیراز ، مامورین پلیس امنیت اقتصادی  اقدام به بازرسی از این انبار کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: در بررسی های اولیه مشاهده شد که دراین انبار بیش از ۱۲ هزار لیتر روغن خوراکی از برندهای مختلف در شرایط کاملا غیربهداشتی در گالن های بزرگ مخلوط و نگهداری شده است.

سالاری بیان کرد: بنا به گزارش کارشناسان بهداشتی ، روغن های مکشوفه به دلیل شرایط محیطی انبار ، قابلیت مصرف ندارند و از این جهت دو تخلف تقلب و احتکار در این پرونده رخ داده  است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: 2 نفر در این رابطه بازداشت شدند و ارزش تقریبی تخلف در این پرونده بالغ بر ۶ میلیارد ریال است و در حال حاضر پرونده در حال سیر مراحل قانونی و بررسی های فنی برای روشن شدن ابعاد موضوع است و به طور قطع با افرادی که به هر نحوی در این موضوع دخالت دارند و سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/س/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول