اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بعد از مسابقات قهرمانی جهان، با بی‌انگیزگی تمرین کردم/ حرف و عمل مسؤولان متفاوت بود

وزنه‌بردار لنجانی گفت: بعد از مسابقات قهرمانی جهان، مقداری با بی‌انگیزگی تمرین کردم، با توجه به این که حرف و عمل مسؤولان استان متفاوت بود، از این بابت ناراحت هستم، ورزشکار و قهرمان به شرایطی نیاز دارد تا به قهرمانی برسد و به صحنه مدال‌آوری برگردد و افتخارآفرینی کند.

بعد از مسابقات قهرمانی جهان، با بی‌انگیزگی تمرین کردم/ حرف و عمل مسؤولان متفاوت بود

رسول معتمدی، وزنه‌بردار لنجانی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اصفهان اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان که در کشور ازبکستان برگزار شد و توانستم مدال طلا به دست آورم، تنها مدال طلای کاروان ایران بود که باعث شادی دل مردم شد.

وی با اشاره به این‌که در پایان سال ۲۰۲۱ به عنوان بهترین وزنه‌بردار سال جهان در دسته ۱۰۲ کیلوگرم انتخاب شدم، ادامه داد: همچنین با رأی و نظر مردم به عنوان بهترین وزنه‌بردار سال ایران انتخاب شدم، برای یک ورزشکار افتخار بزرگی است که با نظر مردم انتخاب شود.

معتمدی تصریح کرد: در حال حاضر در اردوی آمادگی‌ تیم‌ ذوب‌آهن هستم، برای مسابقات لیگ برتر کشور که در چند روز آینده در تهران برگزار می‌شود، امیدوارم بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم و به همه تلاش‌گران پرسنل مجموعه ذوب‌آهن اصفهان تقدیم کنیم.

وزنه‌بردار لنجانی در خصوص اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بیان داشت: باید اردوهای آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه و بازی‌های آسیایی هانگژو در چین آغاز شود، تلاش می‌کنیم در این مسابقات نماینده شایسته‌ای برای مردم ایران باشیم.

وی با بیان این‌که بعد از مسابقات قهرمانی جهان، مقداری با بی‌انگیزگی تمرین کردم، افزود: انگیزه‌ام را از دست داده بودم، با توجه به این که حرف و عمل مسؤولان استان متفاوت بود، از این بابت ناراحت هستم، ورزشکار و قهرمان به شرایطی نیاز دارد تا به قهرمانی برسد و به صحنه مدال‌آوری برگردد و افتخارآفرینی کند.

معتمدی خاطرنشان کرد: این شرایط برای من فراهم نشد، حداقل آن استخدام بود، بعد از مسابقات قهرمانی جهان قول استخدامی به من داده شد ولی هیچ تماس و پیامی در این خصوص دریافت نکردم، امیدوارم این مشکلات حل شود ولی به هرحال بر روند کاری من تأثیرگذار است.

وزنه‌بردار لنجانی با بیان این‌که منبع درآمد خاصی در ورزش ندارم، گفت: تنها راه، استخدام ورزشکار است تا بتواند امورات زندگی را بگذراند، مسیر قهرمانی در وزنه‌برداری پرهزینه است و من از پس این هزینه‌ها بر نمی‌آیم؛ امیدوارم این مشکلات در استان اصفهان حل شود.

امکانات سالن وزنه‌برداری لنجان ضعیف است

وی در خصوص محل تمرین و امکانات در شهرستان سده لنجان، عنوان داشت: سالن تمرین از لحاظ فیزیکی، سالن بزرگ و نسبتاًخوبی است ولی امکانات داخل ضعیف است؛ شخصاً با مسؤولان سپاه استان، که در حق بنده لطف کردند، صحبت کردم و یک مبلغی در نظر گرفته شد، توانستیم چند میله و تخته برای سالن تهیه کنیم.

معتمدی با بیان این‌که، این کمک‌ها کافی نیست، اظهار کرد: مسؤولان استان و کشور باید توجه ویژه‌ای به خانه وزنه‌برداری سده لنجان داشته باشند، با توجه به این مدال‌‌آوری‌ها حقش از امکانات بیش از این‌ها است.

وزنه بردار لنجانی در خصوص کمک اداره کل به این شهرستان خاطرنشان کرد: گفته شده مبلغ ۲۰ میلیون تومان پرداخت شده، تا جایی که می‌دانم مبلغ ۱۰ میلیون تومان بوده است، آن زمان اردوی تیم‌ ملی بودم اما با توجه به شنیده‌ها، حتی ۱۰ میلیون کامل در سالن هزینه نشده است.

وی در پایان گفت: به هرحال این مبالغ دردی از سالن ۴۰۰ متری و عظیم را با توجه به گرانی سخت‌افزار ورزش وزنه‌برداری دوا نمی‌کند؛ یک تعمیر و فکر اساسی باید برای وزنه‌برداری سده لنجان انجام شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول