اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز طرح ضربتی مبارزه با اوباش و اراذل در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: برخورد پلیس استان با اراذل و اوباش و هنجارشکنان؛ قاطعانه و مستمر خواهد بود.

آغاز طرح ضربتی مبارزه با اوباش و اراذل در زنجان

ایرج خانی‌پور،جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با قاطیعت با هرگونه رفتار و حرکات هنجار شکنانه اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد و استان زنجان جایی برای عرض اندام چنین افرادی نخواهد بود.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح به مدت 15 روز و در مقاطع زمانی مختلف اجرا می‌شود، تصریح کرد: این طرح هر روزه در چند نقطه از شهر اجرا و در هفته های آتی به صورت منقطع و در مواقعی که لازم باشد به مرحله اجرا در می‌آید.
وی در ادامه بیان داشت: هدف از اجرای این طرح این است که به مردم و همشهریان عزیز که مطالبه‌گر اجرای طرح‌های این چنینی هستند بگوییم که به هیچ وجه نگران موضوع امنیت در استان نباشند.
خانی‌پور با تأکید بر ضرورت همراهی مردمی در ثبات امنیت افزود: موفقیت پلیس به شدت تحت تاثیر عوامل محیط برون سازمانی است و برای اینکه رکن اصلی پلیس جامعه محور، یعنی مشارکت مردم در پیشبرد مأموریت‌های مختلف پلیسی، نهادینه و عملیاتی شود، باید شیوه‌های کاربردی و الزامات مشارکت مردم در امور انتظامی برای پیشگیری از جرم از سوی مسؤولان، تبیین و فراهم شود.
 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت مردم، خط قرمز پلیس است، تصریح کرد : پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را تهدید کنند به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.
 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت مستمر مردمی دارد، گفت: می طلبد هم استانی های عزیز، پلیس را در اجرای ماموریت‌ها همراهی کنند و با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات درباره افراد مشکوک و هنجار شکن از طریق سامانه تلفنی 110 در تامین امنیت جامعه شریک شوند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول