اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور: امنیت در مرزها برقرار است

ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور گفت: با حضور و تعامل یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در کنار مرزبانان عزیز در نوار مرزی شرق کشور و پایش مرزها و اشراف اطلاعاتی، امنیت در مرزها برقرار است.

ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور: امنیت در مرزها برقرار است

به گزارش خبرگزارش فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، امیر سرتیپ رضا آذریان ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا در دیدار با سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری مشهد گفت: با حضور و تعامل یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در کنار مرزبانان عزیز در نوار مرزی شرق کشور و پایش مرزها و اشراف اطلاعاتی، امنیت در مرزها برقرار است.

وی همچنین با تاکید بر این که ساخت و ساز محدود در پادگان با دستور سلسله مراتب بوده و بدون هماهنگی هیچ کاری انجام نمی‌گیرد، درباره رسانه ای شدن مسائل طبقه بندی در خصوص انتقال پادگان مشهد از شهرداری گلایه کرد.

محسن داوری سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری مشهد نیز با اشاره به خدمات ارتش در استان و جایگاه و نقش این نیرو خاطرنشان کرد: فرمانداری آمادگی دارد با بهره گیری از ظرفیت ارتش در حوزه های نظارتی، در جهت رفع مشکلات مشهد و به ویژه حاشیه شهر مشهد اقدام کند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول