اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

حضور یک والیبالیست ارومیه‌ای در اردوی تیم ملی نوجوانان

آرین محمودی نژاد تنها نماینده ارومیه در ششمین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور است که نام وی در میان 18 بازیکن دعوت شده از سوی محمد وکیلی، سرمربی این تیم دیده می شود.

حضور یک والیبالیست ارومیه‌ای در اردوی تیم ملی نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی هیات والیبال آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور ۱8 بازیکن را به ششمین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد و نام "آرین محمودی نژاد" در پست دریافت کننده قدرتی در بین دعوت شدگان دیده می شود.

این بازیکن ارومیه ای (محمودی نژاد)در چندین مرحله گذشته نیز در ترکیب اردوی تیم ملی نوجوانان کشور حضور داشت.

ششمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان از روز یکشنبه اول اسفند ماه شروع و ۱8 بازیکن زیر نظر محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان تمرینات خود را در محل فدراسیون والیبال تا 15 اسفند ماه برگزار خواهند کرد.

آرین محمودی نژاد به همراه عمران گوگ‌جیلی، محمد بوژمهرانی، سامان بهاالدینی، طاها بهبودنیا، امیرعلی دولتی، سامان میلانلویی، امید سقلی، مانی علیخانی، مرتضی نریمانی، متین حسینی، ماهان برزکار، ابوالفضل مهدیان، محمدرضا ال‌جلیل، آرمین قلیچ‌نیازی، سیدمرتضی طباطبایی، سید حسین زمانی و حامد شمسینی 18 بازیکن دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین حسام الدین ناییجی، امان نظرزاد قلی دوجی، وحید خورشیدی، علی دانش‌پور مربیان این مرحله از تمرینات هستند که محمد وکیلی را همراهی می کنند و محمد آذرمهری به عنوان ماساژور در این اردو حضور دارد.

پیشتر پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان از 11 تا 27 بهمن‌ماه با 19 بازیکن در فدراسیون والیبال برگزار شده است.

تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران از هم اکنون خود را برای حضوری شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا که از ۲۴ تا ۳۱ مردادماه سال آینده به میزبانی ایران در شهر اصفهان برگزار خواهد شد، آماده می کند.

شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است که یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت پنج کاپیتان ارومیه‌ای از دهه های ۴۰ تا ۹۰ هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول