اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

از گروه‌های مطالبه‌گری در سطح استان خراسان رضوی حمایت می کنیم

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر خراسان رضوی گفت: ستاد وظیفه دارد از گروه های مطالبه گری حمایت کنند چون باور داریم که گروه های مطالبه گری بازوان این ستاد هستند.

از گروه‌های مطالبه‌گری در سطح استان  خراسان رضوی حمایت می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، قاسم باغبان معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر خراسان رضوی امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: بالاترین معروف حفظ نظام اسلامی است و امیدواریم که بتوانیم در این راستا انجام وظیفه داشته باشیم.

وی افزود:  ۱۰ کار گروه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان راه اندازی شده است. ستاد وظیفه دارد از گروه های مطالبه گری حمایت کنند چون باور داریم که گروه های مطالبه گری بازوان این ستاد هستند.

باغبان خاطرنشان کرد: احصاء مصادیق معروف و منکر ویژه هر شهرستان باید با جدیت بیشتری دنبال شود و ستاد شهرستان باید نسبت به معروف و منکر هر شهرستان آشنا باشد و برای آن برنامه داشته باشد. تشکیل گروه های مطالبه گری در سطح استان و شهرستان در حال پیگیری است و جوانان که آمادگی دارند در حوزه مطالبه گری کار کنند باید شناسایی شوند و در این گروه ها بکارگیری شود.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند در تبیین دستاوردهای نظام موثر باشد

حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد نیز در این نشست اظهار کرد: کارهای ارزشمندی به برکت خون شهدا و پیروزی انقلاب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است و اگر امر به معروف و نهی از منکر اجرا شود دیگر واجبات الهی قوام پیدا می کند و امورات انجام می شود.

وی افزود: در بحث امر به معروف و نهی از منکر، فراز و نشیب هایی صورت گرفته که باعث کُند شدن پیشرفت این فریضه الهی شده است. حجم گسترده تبلیغات در راستای کمرنگ کردن زحمات نظام بسیار زیاد است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند در زمینه تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب موثر باشد.

حفظ جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروز یک ضرورت است

ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل آباد نیز در این نشست خاطرنشان کرد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم و باید در زمینه احیای این فریضه الهی گام های موثر برداریم.

وی افزود: برای حفظ جایگاه امر به معروف و نهی از منکر باید تلاش کنیم و این یک ضرورت برای جامعه امروز است. آموزش و فراگیری عمومی مردم در خصوص امر به معروف و نهی از منکر می تواند در حفظ جایگاه این فریضه الهی کمک کند.

گفتنی است در این جلسه مصطفی جهانی  به عنوان دبیر جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان معرفی شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول