اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مراسم تکریم و معارفه فرماندار قرچک برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندار قرچک با حضور استاندار تهران و سایر مسؤولان در این شهرستان برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک عصر امروز با حضور منصوری استاندار تهران، نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک، خانواده معظم شهدا و سایر مسؤولان در سالن اجتماعات کتابخانه ولایت برگزار شد.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: تقدیر می کنیم از زحمات جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس که در مدت تصدی گری زحمات زیادی کشیدند و از زحمات وی تقدیر می کنیم و برای وی آرزوی توفیقات روزافزون داریم.

وی گفت: یک مدیر کلان با یک مدیر جز فرق دارد، یک مدیر کلان باید ناظر بر کار و دارای تخصص، تعهد داشته باشد، خانواده شهدا و نیروهای انقلابی از فرماندار دولت مردمی توقع دارند که در مسیر ولایت و خدمتگذاری به مردم، احساس تکلیف را ببیند و همه جنبه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان را درک کند.

امام جمعه قرچک افزود: یک فرماندار مردمی باید در مسیر ولایت و امامت حرکت و از رهنمودهای امام و رهبری استفاده کند، باید مدیر اسلامی تقوا داشته باشد، ایمان قلبی به آیات داشته باشیم و در سختی ها از خدا کمک بخواهد.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: باید مدیر ارشد شهرستان کارآمد و توانا باشد و در به کارگیری نیروها تخصص و تعهد را مدنظر قرار دهد.

وی تصریح کرد: دین و دینداری باید در اولویت کار مسؤولان باشد، ضمن تشکر از استاندار تهران در خصوص انتصابات انجام گرفته از نظرات مسؤولان شهرستان استفاده شد و هم فکری شد تا انتصاب آقای فاتحی نژاد انجام شود.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: تواضع، انقلابی بودن، جهادی کار کردن و تخصص و اخلاق نیک از خصوصیات فرماندار جوان شهرستان قرچک است که برای ایشان آرزوی موفقیت را داریم.

مسؤولان در حفظ اعتبارات دولتی و بودجه کشور کوشا باشند

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: باید پست‌هایی که به مردم و مسؤولان سپرده می شود در حفظ آن پستی که واگذار می شود امانتدار خوبی باشیم، مردم صاحبان واقعی نظام و انقلاب هستند، اگر مردم نبودند انقلاب و نظام هم نبود، همان طور که رهبر انقلاب می گویند مردم ولی نعمت ما هستند، باید تمام مدیران، نیروهای نظامی و انتظامی در حفظ بیت المال کوشا باشند، مسؤولان از بیت المال حقوق می گیرند و برای حفظ بودجه و اعتبارات خزانه باید کوشا باشیم و به نحو احسن از آن در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی گفت: در مجلس شورای اسلامی معیشت و منافع مردم، در دستور کار قرار دارد، همه نمایندگان مجلس با توجه به شرایط موجود دغدغه رفاه مردم را دارند.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، افزود: در پست‌هایی که به ما واگذار می شود، باید کوشا باشیم، در میدان مسابقه باید جنگید، در مدیریت کاری باید برنامه ریزی داشت تا از پس مشکلات بر آمد.

نوش آبادی تاکید کرد: مطالبات مردم زیاد است و اعتبارات دولتی اندک، باید پروژه ها را با اولویت در دستور کار قرار داد تا خواسته های مردم رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای توسعه شهرستان قرچک با اولویت انجام شود، حمل و نقل جاده ای و ریلی از مهم‌ترین خواسته های این شهرستان است، باید ناوگان حمل و نقل عمومی نو سازی شود که در دستور کار قرار می گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید حق آبه سد ماملو به شهرستان قرچک افزایش پیدا کند و همچنین تصفیه خانه فاصلاب شهرستان قرچک در دستور کار قرار گیرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان فعالیت‌های خوبی انجام شده است، تخت های بیمارستانی شهرستان قرچک دو برابر شده و این تخت‌ها به ۲۵۰ تخت خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به امور توسعه فرهنگی و ورزشی قرچک، گفت: پیگیری ساخت پردیس سینمایی توسط شهرداری، افتتاح ورزشگاه ۱۰ هزار نفری ولیعصر(عج) و موارد دیگر، از مسائلی هستند که فرماندار جدید باید با جدیت دنبال کند.

مردم قرچک همیشه در صحنه بوده و هستند

بهمن خطیبی فرماندار سابق شهرستان‌ قرچک نیز با بیان اینکه مردم این شهرستان درحدود ۴۳ ماهی که در خدمتشان بودم، واقعاً در صحنه و مطالبه‎ گر و انقلابی بودند و این امر در شاکله وجودی‎شان است، گفت: تمام خدمت‎ رسانی ما از وظایف ذاتی برای خدمت به مردمی بوده که در این دیار، از خرداد ۱۳۴۲ تاکنون، هیچ چیزی برای نظام و انقلاب کم نگذاشته ‎اند.

وی گفت: مردم نجیب قرچک، شایسته خدمات عالی، تعظیم مسئولان و تکریم هستند و فرماندار بعدی نیز باید به روند قبلی خدمت‎رسانی به مردم، استمرار و سرعت ببخشد و همچنان در کنار مردم و برای مردم باشد.

فرماندار سابق قرچک افزود: در بحث مهار کرونا، شهرستان قرچک از موفق‎ترین‎ ها در سطح منطقه و استان تهران بود که باتوجه به ظرفیت‎ های کم درمانی نسبت به وسعت و جمعیت شهرستان، موفقیت مطلوبی حاصل شد و کمترین ابتلا، فوتی و آسیب اجتماعی را داشتیم.

خطیبی بیان کرد: در مباحث امنیتی نیز از برترین‎ های شرق استان تهران در زمینه کاهش سرقت، برخورد با اراذل و اوباش، کشف سلاح و جمع ‎آوری معتادان متجاهر بوده‎ ایم که باعث آرامش و آسایش نسبتاً مطلوب مردم شد.

وی یادآور شد: شهرک صنعتی قرچک در چهار سال اخیر رونق گرفت و سرمایه‎ گذاران با آمدن به منطقه و اشتغال‎زایی، نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه داشتند چون زنده‎ ترین شهرک صنعتی استان تهران را باتوجه به نزدیکی پایتخت و جمعیت جوان منطقه، شکل دادند.

نرخ رشد در شهرستان قرچک بیشتر از نرخ رشد در استان است/ ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی شهرستان باید بکارگیری شود

علیرصا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک نیز در پایان مراسم اظهار کرد: از زحمات بهمن خطیبی یادگار دوران دفاع مقدس در مدت زمان ۴۲ ماهه گذشته تقدیر می کنم.

وی گفت: پذیرفتن مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک امتحان می دانم، اگر توانستیم در راستای خدمت به مردم گام برداریم و اقدامات موثر انجام شد بی شک موفق خواهیم بود.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: مدیران و روسای ادارات باید خود را نوکر مردم بدانند، باید تکریم مردم به نحو احسن انجام شود، باید در مقابل مشکلات با قدرت دو چندان حرکت کنیم، جوان دهه ۶۰ از اصحاب «ما می توانیم» است و باید همانند جوانان دوران جنگ از مشکلات رد شویم، در شهرستان قرچک اقدامات خوبی انجام گرفته ولی این مشکلات باید رفع شود.

 فاتحی نژاد تصریح کرد: نرخ رشد در شهرستان بیشتر از نرخ رشد در استان است، باید از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی شهرستان استفاده شود همچنین باید از ظرفیت نزدیک بودن به پایتخت استفاده کنیم تا موفق باشیم.

وی افزود: باید ظرفیت‌های فرهنگی، آموزشی و علمی شناسایی شود تا با کمک مردم و مسؤولان گام های موثر انجام گیرد.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان گفت: در شهرستان قرچک نیازمند اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی هسیتم که باید انجام شود، کار گروه های ویژه در حوزه فرهنگی تشکیل شود تا اقدامات فرهنگی به نحو احسن انجام گیرد.

بهمن خطیبی فرماندار سابق شهرستان قرچک از شهریور ماه سال ۹۷ به مدت ۴۲ ماه سکاندار فرمانداری شهرستان بود که با حکم محسن منصوری استاندار تهران علیرضا فاتحی نژاد جایگزین وی شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول