اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بسته حوادث| از توقیف کالای قاچاق 10 میلیاردی در خرم‌بید تا کشف گنج‌یاب قاچاق در خنج

مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه‌های روز استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

بسته حوادث| از توقیف کالای قاچاق 10 میلیاردی  در خرم‌بید تا کشف گنج‌یاب قاچاق در خنج

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف کالای قاچاق 10 میلیاردی با هوشیاری پلیس"خرم‌بید"

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون 32 دستگاه فشارسنج به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.

سردار "یوسف ملک‌زاده" بیان کرد: در تداوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران ایست و بازرسی شهید "جنتی‌فر" شهرستان خرم‌بید حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "شیراز-اصفهان" به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 32 دستگاه فشارسنج خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف و راننده را نیز دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، 10 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری حفاران غیرمجاز در "کوه‌چنار"

فرمانده انتظامی کوه‌چنارز دستگیری 4 نفر و کشف یک دستگاه گنج‌یاب به همراه تجهیزات حفاری در این شهرستان خبر داد.

لطف الله محمدی  بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی کوه‌چنار حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو 405 مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند یک دستگاه گنج‌یاب خارجی قاچاق به همراه تجهیزات حفاری را کشف و 4 نفر را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی "کوه‌چنار" با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه مکشوفه را 700 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص مراتب  را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

توقیف تانکرحامل سوخت قاچاق در"لامرد"

فرمانده انتظامی لامرد از توقیف تانکر حامل 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

مهراب زارع‌پور اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی لامرد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون تانکر‌دار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، افزود: در این رابطه راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی "لامرد" خاطر نشان کرد: از مردم درخواست می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق را از طریق سامانه 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف 4 تن چوب قاچاق در "قیروکارزین"

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف 4 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

قربانعلی روستا اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی کلانتری مبارک آباد در حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه وانت نیسان حامل چوب مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها 4 تن چوب قاچاق و بدون مجوز حمل کشف شد، تصریح کرد: در این راستا پرونده تشکیل و چوب‌های مکشوفه به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه رانندگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

دستگیری عامل اغفال و آزار و اذیت دختران جوان در"اقلید"

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری مردی 29 ساله خبر داد که از طریق فضای مجازی و با ترفند مشاور کنکور اقدام به اغفال دختران جوان می‌کرد.

مراد صارمی بیان کرد: در پی شکایت  احدی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از طریق صفحه اینستاگرام اقدام به تبلیغ مشاوره کنکور می‌کند و با ترفندهای خاص اعتماد دختران جوان را جلب و سپس اقدام به آزار و اذیت می‌کند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم  را شناسایی و وی را در یک علمیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه تا کنون چند نفر نفر در این زمینه مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، گفت: این متهم شیطان صفت برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

صارمی خاطر نشان کرد:  در بازرسی از منزل متهم 17 عدد سکه قدیمی، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و 13فشنگ مربوطه نیز کشف شد.

کشف گنج یاب قاچاق در"خنج"

فرمانده انتظامی خنج از کشف یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق به ارزش 700 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

محمد بردبار بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی از وجود یک دستگاه گنج‌یاب در منزل احدی از شهروندان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی خنج با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاه مکشوفه را 700 میلیون ریال برآورده کرده‌اند.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول