اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کلنگ‌زنی مرکز خدمات جامع سلامت در جنت آباد قم

به همت خیر سلامت و دانشگاه علوم پزشکی قم کلنگ ساخت مرکز خدمات جامع سلامت در روستای جنت آباد از بخش مرکزی قم به زمین زده‌شد.

کلنگ‌زنی مرکز خدمات جامع سلامت در جنت آباد قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، عملیات ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستای جنت آباد با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم، فرماندار و جمعی از مسئولان استان در زمینی به مساحت 1 هزار متر مربع و زیر بنای 500 متر به همت خیر سلامت، سیدعلی محمد معصومی آغاز شد.

سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در آیین کلنگ زنی این مرکز گفت: مرکز خدمات جامع سلامت جنت آباد دارای یک خانه بهداشت ضمیمه با جمعیت 3هزار 329 نفر و همچنین یک خانه بهداشت غیر ضمیمه به نام حسین آباد میش مست با جمعیت یک هزار و 450 نفر می باشد.

وی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هدف روستایی در این مرکز، تصریح کرد: خدمات سطح یک در قالب برنامه بیمه روستایی و پزشک خانواده به در این مرکز ارائه می شود.

محبی خاطر نشان کرد: تیم پزشک خانواده شامل پزشک، ماما و پرستار و همچنین کارشناسان بهداشتی ارائه این خدمات را بر عهده خواهند داشت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با ساخت این مرکز خدمات جامع سلامت، دسترسی حدود 5 هزار نفر به خدمات سلامت تسهیل خواهد شد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول