اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تسریع در روند صدور کارت هوشمند ملی در خراسان‌جنوبی

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی از تسریع در روند صدور کارت های هوشمند ملی خبر داد.

تسریع در روند صدور کارت هوشمند ملی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،«علیرضا مهرآور» مدیر کل ثبت احوال خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با تلاش سازمان ثبت احوال کشور و رفع برخی از موانع پیش‌رو، روند چاپ، توزیع و تحویل کارت هوشمند ملی تسریع پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت تولید داخل کشور و بومی‌سازی فناوری های استفاده در کارت هوشمند ملی موجب این مهم شده و تلاش در این مسیر ادامه دارد.

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی از مردم استان خواست به محض دریافت پیامک مبنی بر آماده بودن کارت هوشمند ملی ، به آدرس درج شده در پیامک مراجعه نموده و کارت هوشمند ملی خود را دریافت کنند.

مهرآور خاطرنشان کرد: بیش‌از ۹۹.۳ درصد افراد واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در استان برای دریافت این کارت ثبت‌نام کرده و پوشش داده شده‌اند.

به گزارش فارس، صدور کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک که موجب توزیع عادلانه فرصت‌ها، کاهش بسیاری از هزینه‌های دولت و مردم خواهد شد و همچنین کارت هوشمند ملی مهمترین کارت هویتی افراد است و افراد باید برای دریافت این کارت، خود به مراکز اعلام شده مراجعه کنند زیرا اثر انگشت آنها به منظور احراز هویت اخذ می‌شود.  در این کارت‌ها امضای الکترونیکی نیز درنظر گرفته شده است که باید توسط خود افراد ثبت شود.

برای همه ایرانیان واجد شرایط کارت هوشمند ملی صادر می شود و این افراد می توانند برای دریافت کارت هوشمند ملی به ادارات پست، ثبت احوال و دفاتر پیشخوان در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول