اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هیچ تعارفی با مدیران ندارم/ برای جهش اقتصادی نیازمند تلاش مضاعفیم

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: من با مدیران در کنار رفاقت تعارف ندارم، اگر قرار بود موضوع اشتغال با تسهیلات حل شود، باید با این تسهیلاتی که تا امروز پرداخت شد در کشور نباید هیچ بیکاری وجود داشته باشد.

هیچ تعارفی با مدیران ندارم/ برای جهش اقتصادی نیازمند تلاش مضاعفیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار کرد: موضوع اشتغال یکی از موضوعات بسیار مهم مدنظر دولت است.

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی مسوولیت یک امامت است گفت: اینکه بتوانیم مدیران استان را از نیروهای بومی استان انتخاب کنیم جزء دغدغه استانداری است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: همه باید کمک کنیم و باید باور کنیم امروز به تنهایی نمی‌توانیم کار کنیم و اگر می‌خواهیم در شان مردم و خواسته رهبری کار کنیم باید هم‌افزایی داشته باشیم.

دهنوی گفت: برای ممتاز شدن و برای جهش داشتن نیاز به تلاش بیشتر است و اگر دولت ادعا دارد که برای حوزه اشتغال برنامه دارد، برنامه باید متناظر با تلاش مدیران باشد.

وی افزود: من با مدیران در کنار رفاقت تعارف ندارم، اگر قرار بود موضوع اشتغال با تسهیلات حل شود، باید با این تسهیلاتی که تا امروز پرداخت شد در کشور نباید هیچ بیکاری وجود داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: اگر یک شغل ایجاد شود یک خانواده شکل می‌گیرد و ببینید چه مسوولیتی بر گردن همه ما قرار داده شده است.

دهنوی با تاکید بر اینکه حوزه اشتغال و کار حوزه بسیار مهمی است، گفت: امام خمینی(ره) مردم را باور داشت و از هر زاویه‌ای به انقلاب نگاه کنیم به مردم می‌رسیم و ما به عنوان مسوول باید به معنی واقعی کلمه برای مردم کار کنیم.

وی افزود: مسئله مبارزه با فساد، پیشرفت عدالت محور و اشتغال موضوع بسیار مهم برای دولت است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد:  مسئله تعاونی‌ها مسئله بسیار مهمی است  که بدون شک نقش‌آفرینی مردم در امروزات جامعه باید بیش از پیش باشد.

دهنوی بیان کرد: نباید از واگذاری امور به مردم بترسیم و باید تلاش کنیم که روح جمعی همکاری و برادری در سازمان‌ها احیاء شود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول