اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اساس برنامه راهبردی اسلام تبیین است

حجت الاسلام محمد قمی گفت: اساس برنامه راهبردی اسلام همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تبیین و روشنگری است.

اساس برنامه راهبردی اسلام تبیین است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، با بیان اینکه همه ما دغدغه مند اسلام هستیم اظهار کرد: اساس برنامه راهبردی اسلام به فرموده رهبر معظم انقلاب تبیین است.

وی گفت: روش اسلامی تبیین است، این حق جوانان است، که اسلام برای آنها روشن شود.

وی افزود: آنچه اسلام عزیز تاکید دارد تبیین حقیقت است و آنچه که دشمن می خواهد در قالب جنگ رسانه ای و تبلیغاتی جامعه را مایوس کند هیچ علاجی بجز تبیین ندارد.

حجت الاسلام قمی با تاکید براینکه تبیین کننده حقیقت و اسلام باید خود متلزم به آنچه تبیین می کند باشد، خاطرنشان کرد: باید خود را خادم بداند و اهل محبت به مردم باشد تا تبیین اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: گاهی این تبیین بیان کوتاهی یک مسوول است نباید سکوت کرد و در راس این رسالت علما است که پرچمدار تبیین باشند.

وی افزود: در اصل روش اسلامی تبیین است، ولی امروز که هجمه دشمنان بیشتر و تلاش برای ناامید کردن جوانان از کشور و دین بیشتر شده قطعا در این شرایط تلاش در مسیر تبیین بسیار ضروری تر از گذشته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: همه علما و روحانیون اهل سنت و تشیع، افراد تاثیرگذار، مسئولان و... باید در مسیر جهاد تبیین تلاش کنند در امر تبیین همه ما در یک جبهه و در کنار هم حرکت خواهیم کرد.

وی در پایان کردستان را استان هنر مردان بزرگ معرفی کرد و گفت: هنر و ادب لازمه به ثمر رسیدن تبلیغ و تبیین است همانطور که تبلیغ اسلام بدون هنر پیش نرفت.

 حجت‌الاسلام برومند رازیانی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان منصوب شد وی پیش از این معاون مرکز خدمات حوزه علمیه استان بود و مدیریت تبلیغات اسلامی شهرستان‌های بانه، مریوان و سقز را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

مدیریت مراکز فرهنگی و تدریس در حوزه‌های علمیه و مراکز آموزشی و فعالیت موفق در حوزه تقریب و توسعه وحدت اسلامی از دیگر سوابق کاری حجت‌الاسلام رازیانی است.

انتهای پیام/2330/85

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول