اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جلب رضایت از شکات 19 زندانی با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ارومیه

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی گفت:همزمان با ایامدفرخنده ماه رجب ؛ با میانجیگری اعضای شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف ویژه زندانیان ارومیه و کمک خیرین منجر به جلب رضایت ازشکات ۱۹ مددجو شد.

جلب رضایت از شکات 19 زندانی با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان‌غربی  هادی صمدی اظهار داشت: همزمان با ایام ماه رجب ؛ با میانجیگری اعضای شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف ویژه زندانیان ارومیه  و کمک خیرین منجر به جلب رضایت ازشکات ۱۹ مددجو شد.

وی ادامه داد: با پیگیری مستمر و خستگی ناپذیر اعضای  شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی ارومیه و تعامل سازنده با خیرین نیک سیرت و جذب کمک مردمی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال از ابتدای شروع دهه فجر انقلاب اسلامی تا پایان ۲۲ بهمن تعداد ۶ نفر از مددجویان از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان‌غربی  تصریح کرد: درهمین راستا رضایت شکات خصوصی تعداد ۱۳نفر از مددجویان دراین ایام اخذ شد که به دلیل داشتن شکات خصوصی  دیگر امکان آزادی ایشان فراهم نشده است .

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجانغربی در پایان سخنان خود با اشاره به کارکرد مهم شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندانهای استان تصریح کرد : اعضای فعال این شعب با تلاش ‌های مستمر خود وضعیت کلیه مددجویان زندان بالاخص در جرایم غیر عمد و محکومیت‌های مالی را پایش می‌نمایند تا در بتوانند زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط را فراهم آورده و خدمتی دیگری برای جامعه بشری در دستگاه قضایی به ارمغان آورند.

وی خاطرنشان کرد : تمام شعب شورای حل اختلاف ویژه زندانیان در استان این آمادگی را دارد که در مواردی که مددجویان نیز درخواست اقدامات سازشی و مذاکره با شکات خصوصی از شورای حل اختلاف دارند  پس از وصول و ارجاع آن از طریق مسئولین زندان در دستور کار قرار داده و حسب مورد پیگیری‌های لازم را جهت جلب رضایت و ایجاد سازش انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول