اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آزادی 220 زندانی بدهکار مالی و جرائم غیرعمد از زندان‌های کردستان

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان از آزادی 220 زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد از زندان‌های استان از ابتدای سال خبر داد و گفت: مشارکت موسسه خیریه همیاران لاهوت سنندج با ستاد مردمی دیه استان کردستان شادی‌بخش 15 خانواده چشم به راه کردستانی شد.

آزادی 220 زندانی بدهکار مالی و جرائم غیرعمد از زندان‌های کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد خسروی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان صبح امروز در جلسه ستاد مردمی دیه که با حضور و همراهی  خیرین موسسه همیاران لاهوت سنندج همزمان با نزدیک شدن به ایام خجسته مبعث رسول مهربانی و رحمت حضرت محمد مصطفی«ص» برگزار شد، اظهارکرد: همراهی هئیت مدیره موسسه همیاران لاهوت با ستاد مردمی دیه و پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون تومانی این موسسه دست یاری ستاد مردمی استان را به گرمی فشرد تا با اخذ رضایت و گذشت انسانه دوستان شکات از بخشی از طلب خود و پرداختی این ستاد مردمی زمینه ساز آزادی ۱۵ محکوم مالی و جرائم غیر عمد را در ماه پر خیر وبرکت رجب و با توجه به نزدیک شدن عید نورز  فراهم نماید.

وی خاطرنشان کرد: حماسه‌های همراهی و همدلی خیرین و نیکوکاران کردستان در سال جاری و البته مساعدت دستگاه قضایی استان با قبولی اعسار بی نظیر بوده است و از ابتدای سال تاکنون شاهد آزادی ۲۲۰ زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد از زندان‌های استان بوده‌ایم.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان تصریح کرد: امیداویم تا پایان سال شاهد تکرار این نوع دوستی و مشارکت مردمی برای آزادی زندانیان محکوم مالی و جرائم غیر عمد از زندانهای استان باشیم.

انتهای پیام/2330/71/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول