اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ذخیره 400 تن میوه شب عید در انبارهای چهارمحال و بختیاری/ 600 تن دیگر تا اواسط اسفند اضافه می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: یک‌هزار تُن میوه برای توزیع در ایام پایانی سال و عید نوروز در استان ذخیره‌سازی می‌شود و در حال حاضر ۴۰۰ تن در سردخانه‌های استان ذخیره شده است‌.

ذخیره 400 تن میوه شب عید در انبارهای چهارمحال و بختیاری/ 600 تن دیگر تا اواسط اسفند اضافه می‌شود

عطاالله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یک‌هزار تُن میوه برای توزیع در ایام پایانی سال و عید نوروز در استان ذخیره‌سازی می‌شود و در حال حاضر ۴۰۰ تن در سردخانه‌های استان ذخیره شده است‌.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ذخیره‌سازی ۴۵۰ تن پرتقال تامسون در سردخانه‌های استان افزود: تاکنون ۳۰۰ تن پرتقال شمال در سردخانه‌های استان ذخیره شده است و ۱۵۰ تن باقیمانده تا دو روز دیگر وارد سردخانه شهید بهشتی و انبار سرد نافچ می‌شود.

وی به ذخیره‌سازی ۳۰۰ تن سیب سفید و قرمز سمیرم اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰۰ تن سیب درختی در سردخانه‌های استان ذخیره شده است و ۲۰۰ تن باقیمانده تا پایان هفته جاری وارد سردخانه‌های استان می‌شود.

ابراهیمی اضافه کرد: ۲۵۰ تن پرتقال والنسیای جنوب نیز تا اواسط اسفند وارد استان و ذخیره‌سازی می‌شود.

به گفته وی، میوه‌های خریداری شده پس از انجام عملیات سورتینگ در سردخانه شهرکرد و انبار سرد نافچ نگهداری و در زمان تعیین شده از سوی ستاد تنطیم بازار با قیمت مصوب این ستاد در سطح استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول