اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فارس‌من| حکم شهردار اسدیه در انتظار امضاء استاندار خراسان‌جنوبی

رئیس شورای اسلامی شهر اسدیه گفت: بعد از گزینه متعددی که شورای اسلامی شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان به عنوان شهردار این شهر معرفی کردند آخرین گزینه مورد تأیید قرار گرفت و اکنون حکمش برای امضای نهایی در کارتابل استاندار خراسان‌جنوبی است.

فارس‌من| حکم شهردار اسدیه در انتظار امضاء استاندار خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ پنج ماه است که شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان بدون شهردار بوده و هنوز کلید شهرداری این نقطه شهری از خراسان‌جنوبی به دست فرد منتخب شورای اسلامی شهر داده نشده است.

مطالبه و خواسته مردم این نقطه شهری هم از مسئولان و متولیان  این بوده که هر چه زودتر کلیدار شهر اسدیه را معرفی کرده تا برنامه‌های اجرای مبلمان و خدمات شهری آن هم در آستانه سال نو که همه شهرها به استقبال بهار آن هم با ایده‌پردازی‌های خلاق به سفره‌آرایی نوروزی شهرها خویش می‌روند، این شهر نیز از قافله شهرآرایی نوروزی عقب نماند.

آن طور که «فیروز غلامی» رئیس شورای اسلامی شهر اسدیه امروز به خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: آخرین گزینه معرفی شده بعد از چند گزینه‌ای که رد صلاحیت شدند به استانداری خراسان‌جنوبی معرفی شد و آخرین پیگیری‌ها نیز حکایت از این دارد که امضای حکم شهردار اسدیه در کارتابل استاندار بوده و باید امضای «جواد قناعت» پای آن بنشیند تا شهردار اسدیه به صورت رسمی معارفه شود.

وی به پیگیری‌های متعدد در زمینه امضای حکم آخرین گزینه معرفی شده تاکنون از سوی شورای اسلامی اسدیه اشاره کرد و اظهارداشت: ابتدای آذرماه امسال آخرین گزینه یعنی «مسعود صادقی» را به عنوان شهردار منتخب معرفی شد و براساس آخرین پیگیری‌ها وزیر کشور این گزینه را تأیید کرده است.

همچنین دیگر تأییدیه‌ها را هم از استانداری این گزینه منتخب دریافت کرده و فقط منتظر امضای استاندار پای حکم فرد منتخب هستیم،که امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق بیافتد.

به گفته وی فرد منتخب دارای سوابق اجرایی چون مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی، مسؤول مبارزه با مفاسد اقتصادی، امور حقوقی کویر تایر و ... را در کارنامه اجرایی خود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسدیه به این موضوع نیز اشاره کرد که فرد منتخب بومی نیست.

به گزارش فارس، تعدادی از مخاطبان با ثبت پویشی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس با عنوان «شهر اسدیه خراسان جنوبی را دریابید» خواستار پیگیری این موضوع هستند؛ در توضیحات این پویش آمده است: «بسیاری از جوانان ما بیکار و آواره تهران و دیگر شهرها شده‌اند.آسفالت خیابانها بسیار فرسوده و چند ماه هست بدون شهردار هستیم .»

شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

انتهای پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول