اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

50 درصد مشترکان بسیار پرمصرف برق در 3 استان هستند

سخنگوی صنعت برق گفت: نیمی از مشترکان بسیار پرمصرف برق، در تهران بزرگ، غرب مازندران و مشهد متمرکز شده‌اند.

50 درصد مشترکان بسیار پرمصرف برق در 3 استان هستند

مصطفی رجبی مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به پایش موقعیت مکانی مشترکان خانگی بسیار پرمصرف برق، اظهار داشت: بر اساس جزئیات آماری از پایش مصرف مشترکان خانگی در ماه‌های اخیر، نیمی از مشترکان بسیار پرمصرف برق تحت پوشش شرکت‌های توزیع شهر تهران، تهران بزرگ، غرب مازندران و مشهد متمرکز شده‌اند.

سخنگوی صنعت برق در بیان جزئیات مصرف این دسته از مشترکان گفت: میزان مصرف این بخش از مشترکان برق بیش از 20 برابر الگوی تعیین شده در هر منطقه است.

وی افزود: بر اساس مصوبه برقی هیات دولت، همانگونه که مشترکان کم‌مصرف مطابق جزئیات ارائه‌شده تشویق می‌شوند، مشترکان پرمصرف باید نسبت به صرفه‌جویی در مصرف برق اقدام کنند یا مشمول افزایش قیمت تعرفه برای مازاد استفاده خود از الگوی مصرف شوند.

رجبی مشهدی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان نتیجه گرفت مصرف برق مشترکان بسیار پرمصرف در مکان‌های یادشده مرتبط با ویلاها و تفرجگاه‌های شخصی است، گفت: بر اساس اطلاعات موقعیت مکانی، به احتمال زیاد، بسیاری از مشترکان پرمصرف مرتبط با تفرجگاه‌ها باشند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول