اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اجرای چهارمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از اجرای چهارمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: در این طرح 93 نقطه آلوده و جرم‌خیز شناسایی شدند.

اجرای چهارمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «سردار ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح‌ شهرستان‌های استان اجرا شد.

 وی افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته مأموران انتظامی خراسان‌جنوبی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با سوداگران مرگ این طرح را اجرایی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی پلیسی ۹۳ نقطه آلوده و جرم‌خیز استان را شناسایی کردند.

فرشید یادآور شد: مأموران انتظامی خراسان‌جنوبی طی چند عملیات هماهنگ و منسجم ۸۶ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

 وی خاطرنشان کرد: ۴۵۶ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد افیونی از قاچاق‌چیان کشف و متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار فرشید تأکید کرد: رزمندگان پلیس خراسان‌جنوبی با به کار گرفتن حداکثر نیروهای عملیاتی و انتظامی و تجهیزات کامل با تمام توان با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه می‌کنند و اجازه جولان به افراد شرور و مخلان امنیت شهروندان نخواهند داد.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول