اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

احمدی نیا: نقش منفی «حکم رشد» را بازی می کنم/ مخاطب ایرانی به دنبال قصه است

بازیگر سریال «حکم رشد» گفت: مخاطب ایرانی به شدت دنبال قصه است و بر همین اساس احساس می کنم خیلی با این سریال ارتباط برقرار خواهد کرد. چون هم لایه های زیرین خوبی دارد و هم شخصیت پردازی ها به درستی درآمده است.

احمدی نیا: نقش منفی «حکم رشد» را بازی می کنم/ مخاطب ایرانی به دنبال قصه است

«پیام احمدی نیا» بازیگر سریال های تلویزیونی که این روزها مشغول بازی در سریال «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان است، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: الان حدود شش ماهی می شود که مشغول بازی در این سریال هستم و نقش غلام را بازی می کنم که تا حدودی شخصیت منفی سریال است. زمانی که آقای نعمت اله کارگردانی این سریال را به عهده داشت من جزو لیست بازیگران نبودم و در زمان آقای لفافیان به گروه اضافه شدم.

وی ادامه داد: قصه این سریال در جنوب شهر اتفاق می افتد. داستان دو پسرخاله به نام های ذبیح و غلام است که در اصل دو برادر شیری هستند اما با دو مسیر مختلف و همین موضوع اینها را دچار چالش هایی می کند.

 

احمدی نیا درباره اینکه مخاطبان با اینگونه سریال ها ارتباط برقرار خواهند کرد؟ گفت: مخاطب ایرانی به شدت دنبال قصه است و بر همین اساس احساس می کنم خیلی با این سریال ارتباط برقرار خواهد کرد. چون هم لایه های زیرین خوبی دارد و هم شخصیت پردازی ها به درستی درآمده است.

احمدی نیا، افزود: الان دو فیلم سینمایی صحنه زنی و گربه سیاه را اکران دارم. هشت فیلم دیگر هم آماده اکران دارم. اما در این سالها تمرکزم بیشتر روی سینما بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که در انتخاب کارها،‌ بیشتر کدام گزینه برایتان اولویت دارد؟ گفت: همیشه فیلم نامه خوب برایم اولویت بوده است و در این سالها این را سرلوحه کارهایم قرار دادم.

این بازیگر همچنین درباره باور پذیری نقش هایی که ایفا می کند، نیز بیان داشت: باورپذیری نقش ها برایم مهم است و به سیاهی و سفیدی صرف نقش ها اعتقادی ندارم. از نظر من همه آدم ها خاکستری هستند و در موقعیت های مختلف واکنش های مختلفی نشان می دهند و اگر نقش مثبت صرف به من پیشنهاد دهند نه باورش دارم و نه می توانم بازی اش کنم و برای همین نمی توانم بازی کنم اما در خصوص کاراکترهایی که منفی هستند باید بگویم که جذاب ترند و در این سالها پیشنهادهای من به این سمت رفته است.

به گزارش فارس،‌ سریال سی قسمتی «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کننده مهدی فرجی سال آینده از شبکه سه پخش می شود.

در این سریال قاسمی (توران)، مه‌لقا باقری (محبوبه)، پیام احمدی‌نیا (غلام)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)، مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، فقیه سلطانی (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند/ نعنا)، مجتبی فلاح (ذبیح)، ندا قاسمی (سودابه)، هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر) به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول