اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تخریب ۵ بنای دیگر در حریم رودخانه کرج

در ادامه روند تخریب بناهای متعلق به دستگاه‌های حاکمیتی در حریم رودخانه کرج-چالوس امروز نوبت به تامین اجتماعی، آموزش و پرورش، جهادکشاورزی، بخشداری آسارا ویک نهاد حاکمیتی دیگر رسید.

تخریب ۵ بنای دیگر در حریم رودخانه کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صبح امر‌وز‌، در ادامه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رودخانه کرج، امروز هم ۵ بنای دیگر متعلق به دستگاه‌های حکومتی و حاکمیتی تخریب شد.

از جمله این بناها متعلق به آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، جهادکشاورزی، بخشداری بود.

پیش از این بناهای حریم رودخانه مربوط به وزارت کشور، وزارت فرهنگ‌و ارشاد، نیروی انتظامی، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، وزارت نیرو، وزارت کشور، سازمان حفاظت از محیط زیست، آب منطقه ای تخریب شده است.

ویلاهای بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت راه و شهرسازی و ناجا نیز از این دست بناها بودند که در مدت زمان مقرر از سوی رییس قوه قضاییه تخریب شدند.

ساختمان‌ قوه قضائیه واقع در جاده کرج چالوس به دستور رییس قوه به عنوان اولین گام در راستای آزادسازی حریم رودخانه و تخریب بناهای مربوط به دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی تخریب شد.

به گفته رییس کل دادگستری استان البرز پس از این نوبت به بناهای بخش خصوصی و رستوران‌هایی می‌شود که فاقد مجوز و در حریم رودخانه بنا شده‌اند و در نهایت این طرح به ایجاد تفرجگاه‌های برای عموم مردم ختم‌خواهد شد.

انتهای پیام/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول