اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اختصاص ۱۶۰۰ تن برنج هندی و تایلندی به همدان

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی همدان گفت: سهمیه برنج هندی و تایلندی که به استان همدان اختصاص داده شده یک‌هزار و ۶۰۰ تن برنج شامل یک‌هزار تن برنج تایلندی و ۶۰۰ تن برنج هندی است.

اختصاص ۱۶۰۰ تن برنج هندی و تایلندی به همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین فضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای تامین و توزیع  اقلام و کالاهای مورد نیاز  بازار پایان سال اقداماتی صورت گرفته است اظهار کرد: در حال حاضر ۹۵۰ تن مرغ منجمد و ۳۵۰ تن گوشت قرمز در انبار پشتیبانی امور دام ذخیره شده است.

وی با اشاره به اینکه  محدودیتی نسبت به موجودی انبارهای پشتیبانی امور دام کشور وجود ندارد به طوری که ذخیره خوبی شده و هر زمان که نیاز باشد این اقلام  وارد شبکه توزیع می‌شود افزود: ۴۸ تن هم سهمیه گوشت منجمد استان بوده که تاکنون ۴۱ تن آن توزیع شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی دیگر که پیگیری شده به نحوی که در حال حاضر سهمیه برنجی که به استان تخصیص داده شده؛ ۱۶۰۰ تن برنج هندی و تایلندی شامل یک هزار تن برنج تایلندی و  ۶۰۰ تن برنج هندی است خاطرنشان کرد:  در حال توزیع در جامعه هدف حدود یک هزار و ۳۰۰ تن از این میزان برنج توزیع شده و مابقی نیز در حال توزیع است. 

وی در ادامه به سهمیه یک‌هزار و ۷۹۵ تن روغن خانوار اشاره کرد و گفت: به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها باید مباشرین خود را معرفی کنند و به محض معرفی مباشرین این میزان روغن خانوار نیز آماده توزیع خواهد بود.

فضلی از توزیع ۲۲۰ تن روغن خوراکی صنف و صنعت در استان همدان خبر داد و اضافه کرد: از این میزان  روغن ۱۰۵ تن سهمیه روغن صنف بوده که به قنادان سطح استان برای پخت شیرینی پایان سال اختصاص داده شده است، ۱۲۵ تن نیز روغن به کارخانه‌های مشمول و به انجمن‌های ملی معرفی شده‌اند.

وی از سهمیه ۶۰۰ تنی شکر برای همدان خبر داد و افزود: ۳۰۰ تن از این میزان به بخش خانوار اختصاص داشت که حواله آن صادر شده و در حال بسته‌بندی و آماده توزیع است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی همدان تصریح کرد: صنف و صنعت هم ۳۰۰ تن سهمیه شکر داشتند که ۷۰ تن آن توزیع شده و تا بیست و پنجم اسفندماه فرصت توزیع این میزان شکر صنف و صنعت خواهد بود. 

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول