اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رنگ آمیزی 400 هزار متر مربعی المان های شهری شرق تهران

شهردار منطقه 8 از رنگ آمیزی 400 هزار متر مربعی المان های شهری این محدوده شرقی تهران در مدت زمان کوتاه با هدف شادابی مبلمان شهری خبر داد.

رنگ آمیزی 400 هزار متر مربعی المان های شهری شرق تهران

به گزارش خبرنگار فارس، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 در این باره اظهار داشت: رنگ آمیزی المان ها و مبلمان شهری با هدف شادابی و نشاط شهری و همچنین جهت ‌هویت بخشی و ‌زیباسازی سیمای بصری شهری رنگ آمیزی مخازن پسماند، زیر مخزن پسماند، پایه چراغ‌ها، المان‌های شهری، نیمکت ها، وسایل بازی بوستان‌ها، ‌پاکسازی و اجرای پوشاننده دیوارهای شهری انجام می شود. 

وی به المان‌های رنگ آمیزی شده اشاره کرد و افزود: پست های برق و مخابرات یکی از تجهیزات شهری است که به مرور زمان نیاز به رنگ آمیزی دارد که طی یک پایش صورت گرفته این پست ها رنگ آمیزی شده است.

تنهایی ادامه داد: تابلوهای راهنمایی رانندگی سطح معابر اصلی و فرعی نیز از دیگر تجهیزات مورد اجرای رنگ آمیزی بوده است، البته در بخشی از موارد به دلیل فرسودگی و از بین رفتن علائم راهنمایی و رانندگی اقدام به تعویض آن  صورت گرفته است.

شهردار منطقه 8 عنوان کرد: مساحت 400 هزار متر مربعی رنگ آمیزی المان های شهری در این محدوده در مدت زمان کوتاه از سوی اداره زیباسازی شهرداری منطقه به مرحله اجرا در آمده که با این اقدام تبلیغات محیطی غیر مجاز نیز از بین رفته است.

وی به برخی از محورهایی که به شکل اساسی مورد اجرای رنگ آمیزی المان های شهری قرار گرفته شده نیز پرداخت، گفت: خیابان  دماوند، جانبازان شرقی و غربی، تیرانداز، دردشت، رشید، سامان، سمنگان، شهید ثانی، گلستان، کرمان، 16 متری اول ودوم ، شهید مدنی و مسیل باختر از جمله معابر اصلی مورد اجرای این طرح است.

تنهایی در پاسخ به این سوال که آیا رنگ آمیزی المان های شهری این محدوده شرقی تهران ادامه دار خواهد بود؟ پاسخ داد: برخی از رنگ آمیزی المان های شهری مورد اجرا در قالب طرح توسعه محله ای و برخی دیگر در قالب طرح تحول نگهداشت شهر صورت گرفته است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این طرح در قالب استقبال از بهار به جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول