اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تیم هندبال «زاگرس» قهرمان لیگ یک هندبال کشور شد

تیم هندبال زاگرس عصر امروز (جمعه) با شکست پرواز اصفهان قهرمان لیگ یک هندبال کشور شد و به همراه این تیم به لیگ برتر کشور صعود کرد.

تیم هندبال «زاگرس» قهرمان لیگ یک هندبال کشور شد

رضا منصوری سرپرست تیم هندبال زاگرس اسلام آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور که به طور متمرکز در مجموعه طوبی شهرستان لار استان فارس برگزار شد به همراه نماینده شهرستان میزبان، گیتی پسند اصفهان و دورنای مراغه در یک گروه قرار گرفتیم و پس از شکست تمام حریفان خود، راهی مرحله نیمه نهایی شدیم.

وی گفت: در مسابقات نیمه نهایی با شکست تیم بسیار خوب مهرگان کاشان، جواز حضور در فینال مسابقات و لیگ برتر هندبال را کسب کردیم و در مسابقه فینال با شکست سنگین و مقتدرانه پرواز اصفهان با نتیجه ۳۶ بر ۲۳، قهرمان لیگ دسته یک هندبال کشور شدیم.

سرپرست تیم هندبال زاگرس اسلام آباد با تمجید از عملکرد بسیار مناسب شهر میزبان، ادامه داد: شهرستان لار به‌رغم دارا بودن تنها ۶۲ هزار نفر جمعیت دارای یک مجموعه ورزشی بسیار زیبا و کامل به نام طوبی بود و توانست با همکاری مسؤولان استان و نمایندگان مجلس و شورای شهر به نحو احسن این مسابقات را برگزار کند و از این بابت باید از آنها تشکر کرد.

منصوری در خصوص اهداف و برنامه‌های باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب در سال آینده، عنوان کرد: با قهرمانی مقتدرانه در مسابقات لیگ دسته یک ثابت کردیم که جای زاگرس اسلام آباد غرب در لیگ دسته یک هندبال نیست و سال آینده با قدرت در لیگ برتر حاضر خواهیم شد و توان و ظرفیت شهرستان اسلام آباد غرب و استان کرمانشاه را به همگان نشان خواهیم داد.

وی اضافه کرد: هم اکنون حدود ۵۰ درصد از تیم زاگرس اسلام آباد غرب از بازیکنان بومی استان هستند و قصد داریم با حمایت مسؤولان استان با استفاده از ظرفیت و استعدادهای خوب استان کرمانشاه این مقدار به بیش از ۷۰ درصد از بازیکنان ارتقا بدهیم.

سرپرست تیم هندبال زاگرس اسلام آباد در خصوص انتخاب سرمربی تیم گفت: هم اکنون علیرضا بکماز هدایت تیم را بر عهده داشته و با رهنمودهای این مربی خوب، تیم ما قهرمان مسابقات لیگ دسته یک شده است و به احتمال بسیار زیاد در لیگ برتر نیز هدایت تیم بر عهده وی خواهد بود.

انتهای پیام/ح/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول