اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

امهال تسهیلات سیل‌زدگان پل‌دختر‌ تسریع شود

امام جمعه پل‌دختر گفت: برای امهال تسهیلات سیل‌زدگان این شهرستان اقدام عاجل صورت گیرد.

امهال تسهیلات سیل‌زدگان پل‌دختر‌ تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: با توجه به اعلام بانک‌ها در پل‌دختر ،اما تاکنون بخشنامه‌ای از سوی دولت برای امهال تسهیلات سیل‌زدگان به آنان ابلاغ نشده است.

 وی افزود: سیل‌زدگان پل‌دختر هم‌چنان منتظر تحقق این امر می‌باشند، بنابراین با توجه به پایان سال جاری نماینده عالی دولت در این شهرستان در رابطه با پیگیری امهال تسهیلات بانکی سیل زدگان اقدام عاجل کنند.

 امام جمعه پل‌دختر گفت: با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان در زمینه شیوع ویروس کرونا ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، کسانی که تاکنون نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند در اسرع وقت نسبت به این امر اقدام کنند.

 وی به اول اسفند ماه سال‌روز حادثه سقوط هواپیمای حامل تعدادی از نمایندگان مجلس، فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۶۴ در نزدیکی اهواز اشاره کرد و افزود: این حادثه بر اثر حمله ۲ فروند هواپیمای رژیم بعث عراق اتفاق افتاد که یکی از کسانی که در این حادثه به شهادت رسید حجت الاسلام سید نورالدین رحیمی نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی در آن زمان بود.

موسوی یادآور شد: شهید سید نورالدین رحیمی از شاگردان امام راحل و آیت‌الله بروجردی و آیت الله صدر انسانی سرشار از زهدو تقوا الهی و عدالت بود که این روز را گرامی می‌داریم. 

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها در این مذاکرات در برابر حرکت جمهوری اسلامی کم آورده‌اند و در رایزنی با اروپایی‌ها دنبال این هستند تا آنها را تحریک کنند که توافق مطلوبی صورت نگیرد.

امام جمعه پلدختر به سخنان مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در جمع مردم آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در بحث هسته‌ای ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم بلکه دنبال بهره‌مندی صلح‌آمیز هستیم و این کلام واضح و روشن مرجع تقلید و رهبر کبیر ایران اسلامی است که استفاده ما از انرژی هسته‌ای استفاده پاک و اقتصادی است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان می‌خواهند با فشارهای اقتصادی و رسانه‌ای افکار عمومی و مردم را از بدنه نظام و انقلاب جدا کند و فرمودند مردم هوشیار باشند.

وی افزود: مردم ایران هشیارهستند و در بزنگاه‌هایی که دشمن نقشه می‌کشد هوش‌مندانه عمل می‌کنند و نمونه آن حضور گرم مردم ایران از مرد و زن کوچک و بزرگ علی‌رغم شیوه شیوع کرونا در راهپیمایی خودروی ۲۲ بهمن امسال است.

موسوی یادآور شد: این نشان دهنده عزم جدی و استقامت ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم دشمنان به ویژه استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: نکته حائز اهمیت در سخنان مقام معظم رهبری این است که دشمنان مرتب دنبال لجن پراکنی و تهمت زدن هستند و مرتب به مجلس، قوه قضاییه و شورای نگهبان تهمت می‌زنند.

 امام جمعه پلدختر گفت: دشمنان در روزهای اخیر به سپاه پاسداران تهمت می‌زنند که انتظار مقام معظم رهبری این است که در چنین شرایطی جوانان و ملت ایران باید این لجن پراکنی‌ها را خنثی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول