اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز طرح نوروزی نظارت بر واحدهای صنفی در قم

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم گفت: طرح نوروزی نظارت بر واحدهای صنفی استان اعم از تولیدی، توزیعی، خدمات فنی و عمومی از 14بهمن ماه جاری تا 20فروردین سال آینده توسط مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف قم اجرا می‌شود.

آغاز طرح نوروزی نظارت بر واحدهای صنفی  در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم،  حمید خرمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز تاکید کرد: از شهروندان و زائران خواست می‌شود هرگونه کالا و خدمات را از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر تهیه کنند و در صورت خرید و دریافت کالا، فاکتور معتبر همراه با مهر از فروشنده دریافت و رسید پرداخت وجه را نزد خود نگهداری نمایند تا در صورت هرگونه شکایت، رسیدگی به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه گران‌فروشی، کم فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، نداشتن پروانه کسب و موارد دیگر را از طریق شماره تماس ۳۷۷۵۱۲۱۲-۰۲۵ یا مراجعه حضوری به مدیریت بازرسی و نظارت اصناف قم واقع در خیابان ۱۵ خرداد، مجتمع اداری اصناف اطلاع دهند.

خرمی در خصوص اهمیت کار واحدهای بازرسی گفت: به منظور اجرای برنامه‌های ساماندهی اصناف، همچنین ضرورت نظارت جدی بر عملکرد متصدیان واحدهای صنفی با هدف پاسخگویی به مطالبات و رسیدگی مردمی در این ارتباط، واحدهای بازرسی و نظارت اصناف قم تشکیل شده است.

انتهای پیام/۷۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول