اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مربی پیکان: بازی سخت و مهمی مقابل ذوب‌آهن داریم

مربی تیم پیکان تهران گفت: بازی فردا برای ما بازی مشکل و مهمی در فصل است و با توجه به باخت داخل خانه هفته گذشته که می‌توانستیم نتیجه کامل و ۳ امتیاز را کسب کنیم، بازی پیش‌رو برای ما خیلی مهم همچنین بازی خارج از خانه در اصفهان مقابل ذوب آهن بازی سختی است.

مربی پیکان: بازی سخت و مهمی مقابل ذوب‌آهن داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلال امیدیان مربی تیم پیکان تهران در کنفرانس خبری قبل بازی فردا اظهار کرد: بازی فردا برای ما بازی مشکل و مهمی در فصل است و با توجه به باخت داخل خانه هفته گذشته که می‌توانستیم نتیجه کامل و ۳ امتیاز را کسب کنیم، بازی پیش‌رو برای ما خیلی مهم است و بازی خارج از خانه در اصفهان مقابل ذوب آهن بازی سختی است. 

وی با بیان این‌که حریف‌مان قابل احترام است، گفت: تمهیداتی را برای بازی فردا اندیشیده‌ایم و با تمرینات و صحبت‌هایی که داشتیم، امیدواریم فردا با موفقیت از زمین خارج شویم. 

مربی تیم پیکان تهران بیان کرد: ذوب‌آهن تیمی است که آقای حسینی، بنده،  رسول زمانی، مجید محافظت کار، در آن بازی کرده و مربی‌گری کرده‌ایم، ولیکن در این وادی نیستیم که در این تیم بوده‌ایم و این بازی نیز مانند سایر بازی‌ها است، ضمن این‌که ذوب آهن خیلی برای‌مان قابل احترام است و مطمئن هستیم که بازی سختی را پیش‌رو داریم و باید تمرکز کامل داشته باشیم تا بتوانیم دست پر خارج شویم.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول