اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فروش حشیش در مرکز جمع آوری ضایعات!

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰ کیلوگرم ماده مخدر حشیش و دستگیری یک نفر در این خصوص در شهرستان فردیس خبر داد.

فروش حشیش در مرکز جمع آوری ضایعات!

محمد معظمی گودرزی، جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مبنی بر فعالیت یک کارگاه ضایعاتی در زمینه فروش مواد مخدر در منطقه مشکین دشت شهرستان فردیس، بررسی موضوع در دستورکار کار پلیس مواد مخدر شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس و استان قزوین پس از بررسی‌های میدانی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضائی به مرکز جمع آوری ضایعات مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۰ کیلوگرم ماده مخدر حشیش را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به همراه مواد مخدر مکشوفه به مراجع قضائی منتقل شد.

گودرزی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با مواد مخدر به نقش مردم در این زمینه اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند با معرفی سودگران مرگ به پلیس، در زمینه پاکسازی شهر و جمع آوری این افراد شیاد و عاملان خانمان سوز از سطح شهر نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول