اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تصمیم ترکمنستان برای الحاق به کنوانسیون سازمان بین المللی کار

معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان و مدیر بخش استانداردهای شغلی سازمان بین‌المللی کار، الحاق«عشق آباد» به کنوانسیون‌ها و موافقت‌نامه‌های چندجانبه این سازمان مورد بحث قرار گرفت.

تصمیم ترکمنستان برای الحاق به کنوانسیون سازمان بین المللی کار

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «وفا خواجه یف» معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان و « کورین وارگا » مدیر بخش استانداردهای شغلی سازمان بین‌المللی کار،  الحاق «عشق آباد» به کنوانسیون‌ها و موافقت‌نامه‌های چندجانبه این سازمان مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار طرفین بر سطح بالای همکاری ترکمنستان و سازمان بین المللی کار تاکید کردند.

خواجه یف خاطرنشان کرد که ترکمنستان به عنوان عضو سازمان بین المللی کار، در سیاست خود متعهد به ایجاد شرایط برای اشتغال شایسته و عدالت اجتماعی برای همه است.

وی افزود: ترکمنستان اصول به رسمیت شناخته شده مفاد این سازمان را در قوانین ملی لحاظ می‌کند. برنامه اقدام ملی حقوق بشر ترکمنستان برای سال‌های 2021-2025 فعالیت‌هایی را با هدف توسعه همکاری با این ارگان در نظر دارد.

خاطر نشان می‌شود که از  22 تا 24 فوریه، سازمان بین المللی کار میزبان یک مجمع جهانی با موضوعیت بازیابی مردم پس از پاندمی خواهد بود.

این مجمع سران کشورها و دولت‌ها، رهبران سازمان‌های بین‌المللی و بانک‌های توسعه و رهبران کارفرمایان و کارگران از سراسر جهان را برای پیشنهاد اقدامات مشخص و تقویت واکنش جامعه بین‌المللی به بحران کووید-19 گرد هم می‌آورد.

 28  آوریل 2022 روز جهانی ایمنی و سلامت است که امسال بر موضوع مشارکت و گفت و گوی اجتماعی در ایجاد فرهنگ مثبت ایمنی و سلامت تمرکز دارد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول