اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دستگیری 12 نفر از اراذل و اوباش با اجرای طرح امنیت محله محور در ایلام

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری 12 نفر اراذل و اوباش در اجرای طرح امنیت محله محور در 48 ساعت گذشته خبر داد.

دستگیری 12 نفر از اراذل و اوباش با اجرای طرح امنیت محله محور در ایلام

سرهنگ قدرت حیدری زاد سرپرست انتظامی شهرستان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان ایلام ، اظهارداشت : طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز و حاشیه شهر ایلام با هماهنگی مرجع قضائی در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این طرح که با مشارکت ماموران رده های اجرایی و با تشکیل تیم های تخصصی و انجام کار اطلاعاتی اجرا شد 12 نفر از متهمان و اراذل و اوباش تحت تعقیب قضایی شناسایی و دستگیرشدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد : دستگیری 12 نفر از متهمان تحت تعقیب و عامل تیراندازی، 2 سارق سابقه دار کشف 8 فقره انواع سرقت، 2 خودرو مسروقه و توقیف 14 دستگاه خودرو هنجارشکن از دستاوردهای پلیس در اجرای این طرح بود.

این مقام مسول گفت: متهمان دستگیر شده  جرائمی از قبیل شرارت ، ایجاد مزاحمت ، استفاده از سلاح سرد ، نگهداری وتوزیع مواد مخدر ، شرکت در نزاع های فردی و جمعی را در پرونده کیفری خود داشته اند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول