اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

به آینده ووشوی استان قزوین امیدوار هستیم

رئیس هیات ووشوی استان قزوین گفت: حضور و افتخارآفرینی در آوردگاه های جهانی به ویژه بازیهای آسیایی آینده، اصلی ترین هدف هیات می باشد.

به آینده ووشوی استان قزوین امیدوار هستیم

میکائیل سلمانی رئیس هیات ووشوی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار فارس از قزوین ضمن اشاره به شرایط فعلی این مجموعه، گفت: طی دو سال گذشته رویکرد هیات، حاکم کردن فضای همدلی و تعامل و استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های موجود بوده و در این راستا به همت پیشکسوتان و جوانان در هر دو بخش آقایان و بانوان، برنامه های هدفمندی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: فعال کردن کمیته های استانی، فعال کردن هیات های شهرستانی، برگزاری دوره های مختلف داوری و مربیگری، برگزاری منظم مسابقات استانی و شهرستانی، میزبانی از مسابقات ملی، حضور مستمر در رقابت های کشوری و تامین منابع مالی و امکانات مورد نیاز هیات از جمله اقدامات مهمی است که خوشبختانه در سایه کار و تلاش جمعی ارکان هیات، شاهد رقم خوردن آن ها بوده ایم.

رئیس هیات ووشوی استان افزود: ووشوی استان قزوین دارای پتانسیل و ظرفیت های ارزشمندی است و برای نمونه می توان به افتخارآفرینی ووشوکاران قزوین در بخش ساندا در آوردگاه های مهم ملی و بین المللی اشاره کرد. در بخش تالو هم استعدادهای خوبی داریم که در حال حاضر مربیان موفقی مشغول آموزش آن ها هستند و انشاالله در سال های آینده در این عرصه اتفاقات مثبتی در انتظار ووشوی استان قزوین خواهد بود.

سلمانی ادامه داد: بحث آموزش و ارتقاء سطح دانش مربیان، داوران و ووشوکاران در قسمت بانوان و برگزاری منظم و مستمر مسابقات استانی و حضور در رقابت های ملی نیز همواره در دستور کار هیات ووشوی استان قزوین قرار دارد و به اعتقاد بنده با کار و تلاش مضاعف در این بخش می توانیم در سطح ملی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی مهمترین دغدغه پیش روی این مجموعه را مقوله تامین امکانات سخت افزاری برشمرد و گفت: بحث امکانات در ووشوی استان قزوین همواره مطرح بوده و خوشبختانه در دو سال اخیر با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان، آکادمی مرکز استان راه اندازی شد و به دنبال آن هستیم تا با پیگیری مضاعف، این روند در سایر شهرستان های استان نیز محقق شود.

رئیس هیات ووشوی استان تصریح کرد: حضور و افتخارآفرینی ووشوکاران استان قزوین در آوردگاه های جهانی به ویژه بازیهای آسیایی آینده، اصلی ترین هدف هیات می باشد و با توجه به استعدادهای موجود ما امیدواریم در این عرصه توفیقات ارزشمندی حاصل شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول