اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دریافت زمین در شهرکهای صنعتی با هدف تولید و اشتغالزایی باشد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: باید فرد با هدف تولید و سرمایه گذاری برای دریافت زمین در شهرک های صنعتی اقدام کند تا شاهد رسیدن به تولید و اشتغال باشیم.

دریافت زمین در شهرکهای صنعتی با هدف تولید و اشتغالزایی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی که صبح امروز در سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص واگذاری ها، تعدادی متقاضی برای سرمایه گذاری وجود دارد که باتوجه به اینکه یکسری امکانات و امتیازات وجود دارد و طبعا محدودیت هایی را در واگذاری ها داریم بنابراین باید  تعادلی ایجاد شود تا شاهد انحراف در سرمایه گذاری نباشیم.

وی افزود: انحرافات در خصوص موضوع واگذاری اراضی صنعتی فقط مخصوص استان قزوین نیست بلکه در استان های دیگر نیز وجود دارد.

قاسمی خاطر نشان کرد: اهلیت به دو صورت تمتع و استیفا تعریف می شود که تمتع به معنای قدرت دارا شدن حق و استیفا به معنای اعمال این حق است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اضافه کرد: باید فرد با هدف تولید و سرمایه گذاری برای دریافت زمین در شهرک های صنعتی اقدام کند تا شاهد رسیدن به تولید و اشتغال باشیم.

قاسمی ادامه داد: گاهی اوقات فرد دارای اهلیت است اما نمی تواند آورده داشته باشد بنابراین زمانی که امتیازات را دریافت می کند کار را ابتر می گذارد و بنابراین برای سایر متقاضیان مشکل ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: اگر بنا باشد اهلیت سنجی انجام گیرد باید متقاضی وارد ضوابط و شرایط شود بنابراین همه ما باید به صورت همزمان انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام کرد: به محض ورود متقاضی باید صلاحیت مالی و فنی  انجام شود و سپس  امتیازات واگذار شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول