اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

احداث بازارچه محلی عرضه کالا در ساوجبلاغ با هدف حذف واسطه

فرماندار ساوجبلاغ گفت: بازارچه‌های محلی در شهرهای ساوجبلاغ با هدف عرضه مستقیم کالا از کارخانه به خانه احداث می‌شود.

احداث بازارچه محلی عرضه کالا در ساوجبلاغ با هدف حذف واسطه

مهدی مهرور، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ، با اشاره به دستورالعمل وزارت کشور در خصوص عرضه شفاف کالا، گفت: در شهرستان ساوجبلاغ مقدمات این امر با عنوان عرضه مستقیم کالا از کارخانه به خانه انجام شده است.

وی افزود: طی برگزاری جلساتی با حضور فعالان تولیدی درعرصه‌های مختلف لوازم خانگی، موادغذایی، شوینده و بهداشتی مقرر شد تا عرضه کالا و محصول به صورت مستقیم و با حذف واسطه انجام شود.

مهرور بیان کرد: همچنین طی هماهنگی صورت گرفته از سوی جهاد کشاورزی با تولیدکنندگان محصولات باغی، تعدادی از فعالان در این عرصه نیز برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی اعلام آمادگی وهمکاری کرده‌اند.

این مقام مسؤول یادآور شد: هدف اصلی در شهرستان ساوجبلاغ، حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت‌ها به نفع مردم است که در راستای عرضه مناسب کالا محقق خواهد شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: طرح عرضه مستقیم کالا در تمامی شهرها با مکان یابی توسط شهرداری‌ها و با مشارکت بخش خصوصی آغاز خواهد شد و بصورتی برنامه ریزی شده که این مراکز بصورت دائمی فعالیت کنند.

مهرور در پایان تاکید کرد که نیاز است سازه‌های پیش ساخته و سیار مناسب جهت عرضه مستقیم میوه شب عید در مناطق مختلف شهری شد جایگزین شوند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول