اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

طرح برخورد با ارازل و اوباش فاروج با دستگیری 16 نفر انجام شد

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: در اقدامی و با اجرای طرح مقابله با اراذل‌واوباش 16 نفر از این افراد در این شهرستان دستگیر شدند.

طرح برخورد با ارازل و اوباش فاروج با دستگیری 16 نفر انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فاروج، صبح امروز، سرهنگ علیرضا پوربه، فرمانده انتظامی شهرستان فاروج، اظهار کرد: طرح مقابله با اراذل‌واوباش به مدت ۱۰ روز در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی در سطح شهرستان فاروج به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در اجرای این طرح تعداد ۱۶ نفر از اراذل‌واوباش که مرتکب جرائم مختلفی همچون نزاع و درگیری با سلاح سرد، عربده‌کشی و مزاحمت برای نوامیس، تیراندازی مسلحانه، درگیری با مأموران انتظامی و غیره شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج همچنین بابیان اینکه ۵ مورد اجرای طرح توسط یگان‌های انتظامی صورت گرفت، افزود: از اراذل‌واوباش دستگیرشده اقلامی همچون فشنگ جنگی، ۲۰۰ عدد انواع قرص غیرمجاز، چند قبضه سلاح سرد و مشروبات الکی کشف و ضبط شد.

سرهنگ پوربه بابیان اینکه در این طرح تعداد ۷ نفر از اراذل‌واوباش به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس اجازه هیچ‌گونه بی‌نظمی و ناامنی را به اراذل‌واوباش و مخلان نظم و امنیت نداده و با ارتقاء توان و آمادگی لازم در تمامی زمینه‌ها برای ارائه خدمات به مردم آماده است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول