اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توسعه جنوب آذربایجان شرقی بدون احداث فرودگاه جدید امکان پذیر نیست

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی توسعه جنوب استان آذربایجان شرقی را بدون احداث فرودگاه امری اجتناب ناپذیر و ناممکن عنوان کرد و گفت: توسعه در جنوب استان بدلیل نبود فرودگاه راکد مانده است

توسعه جنوب آذربایجان شرقی بدون احداث فرودگاه جدید امکان پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بناب که با حضور تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات دانشگاه بناب برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ۱۸ ماه شهریار فتحی فرماندار سابق بناب اظهار کرد: با مساعدت های ایشان پروژه های عمرانی زیادی در بناب کلنگ زنی و افتتاح شد.

وی سپس بومی بودن فرماندار شهرستان بناب را امری مهم عنوان کرد و افزود: از بابت این موضوع بسیار خرسندیم که رضا لعلی فرماندار جدید اهل بناب هستند و بهتر می توانند مشکلات را درک کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  از سال ۱۳۶۸ که فرمانداری بناب تأسیس شد، آن موقع صنعت کم و بیش در بناب فعالیت داشت و امروز بعد از گذشت ۳۵ سال شهرستان بناب از نظر تولید، صادرات، دانشگاه، کشاورزی و حوزه علمیه و سایر بخش ها پیشرفت قابل توجهی داشته است که همه این موفقیت ها در سایه وحدت،همدلی و انسجام بین مردم و مسئولان به دست آمده است.

باقری بنابی در ادامه توسعه جنوب استان آذربایجان شرقی را بدون احداث فرودگاه امری اجتناب ناپذیر و ناممکن عنوان کرد و افزود: توسعه در جنوب استان بدلیل نبود فرودگاه راکد مانده است از این رو اگر می خواهیم جنوب استان توسعه یابد، باید در راستای تکمیل فرودگاه برای جنوب استان تسریع شود.

وی اذعان کرد: مطالعات احداث فرودگاه انجام شده و در بودجه سال آینده نیز پیش بینی شده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول