اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: دستورات مدیران کل در ملاقات مردمی گره‌گشا باشد

استاندار سمنان گفت: مدیران کل دقت داشته باشند تا در ملاقات مردمی، دستورات به صورت گره‌گشا، جهادی و انقلابی باشد.

استاندار سمنان: دستورات مدیران کل در ملاقات مردمی گره‌گشا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان شاهرود، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای عزیز استان، شهرستان‌های شاهرود و میامی و شهیدان شاطری و شهید مهدوی‌نژاد که جز سرداران هشت سال دفاع مقدس بودند را گرامی می‌داریم.

وی افزود: بسیار خوشحالیم که امروز دومین کاروان خدمت، این بار در شهرستان شاهرود و به منظور پاسخگویی به مردم شهرستان شکل می‌گیرد.

هاشمی ادامه داد: امروز بالغ بر ۳۸ مدیرکل دستگاه اجرایی استان سمنان در این کاروان خدمت حضور یافتند که به صورت چهره به چهره با مردم دیدار خواهند کرد و دستورات لازم به منظور رسیدگی به مطالبات آن‌ها صادر خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: پاسخگویی به مردم و رسیدگی به مطالبات و دغدغه‌های آنان به تأسی از توصیه امیرالمؤمنین (ع) در نهج‌البلاغه، جزو وظایف ذاتی مدیران است.

وی تأکید کرد: مدیران کل دقت داشته باشند تا در ملاقات مردمی، دستورات به صورت گره‌گشا، جهادی و انقلابی باشد.

استاندار سمنان عنوان کرد: از نگاه ویژه و استانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در بحث کمیسیون تلفیق و همچنین پیگیری برای تخصیص اعتبارات برای مرحله چهارم مصوبات سفر ریاست جمهوری، تقدیر و تشکر دارم.

وی با بیان اینکه مردم‌داری، بهترین و بالاترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار است، گفت: توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول برگزاری این جلسه مَدنظر قرار داشته باشد تا حفظ سلامت مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول