اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آغاز دومین رویداد سراسری «عصر تعزیه»

دومین رویداد سراسری عصر تعزیه از امروز تا سوم اسفند در در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، در پی برگزاری نخستین دوره مسابقه سراسری عصر تعزیه در پردیس تئاتر تهران که با استقبال تعزیه خوانان برگزار شد، دومین دوره این مسابقه نیز به میزبانی پردیس تئاتر تهران  و با مشارکت مجمع تعزیه آل طاها و کانون تعزیه منهاج و ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر با حضور ١٢٠ شرکت کننده در پردیس تئاتر تهران  برگزار می‌شود.

زمانبندی اجرای این برنامه در مرحله مقدماتی که ۴ روز به طول می‌کشد، در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن از ساعت ۱۴ تا ۲۰ و روزهای ۲۹ و ۳۰ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ و ساعت مراحل نیمه نهایی و نهایی از ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ است.

در این دوره شرکت کنندگان منتخب در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی در رشته‌های امام خوانی، تخت خوانی، ترومپت، جوان خوانی، زنانه خوانی، طبل ریز، سرپا خوانی، شهادت خوانی و طفل خوانی در حضور هییت داوران به رقابت می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پردیس تئاتر تهران به آدرس بزرگراه امام علی (ع)، اتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی مراجعه و یا با تلفن ۳۳۰۳۴۲۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول