اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نماینده شاهرود: مدیران کل برای رفع مشکلات به‌صورت میدانی عمل کنند

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کل در حد توان در راستای رفع مشکلات به صورت عملیاتی و میدانی اهتمام ورزند.

نماینده شاهرود: مدیران کل برای رفع مشکلات به‌صورت میدانی عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم شاهرود که در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان انجام شد، اظهار کرد: عروج شهادت گونه سردار مهدوی‌نژاد، از چهره‌های بارز و ارزشمند سپاه پاسداران و از فرماندهان لایق را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان که امروز در این جلسه به‌منظور پاسخگویی به مطالبات مردم حضور یافتند، تقدیر و تشکر دارم.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: از استاندار سمنان که پرتلاش، جهادی، انقلابی و مردمی است و این ارتباط تنگاتنگ با مردم و در فضای مردم بودن را محقق کرد، تقدیر و تشکر دارم.

خانی عنوان کرد: استاندار سمنان وقت خود را در شهرستان‌ها و روستاها قرار داده و تا پاسی از شب برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند که به مردم بزرگوار استان به‌واسطه حضور این چهره انقلابی، ارزشمند و پرتوان تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: مدیران کل نسبت به افراد ملاقات‌کننده، مردم خوب شهرستان‌های شاهرود و میامی در حد توان در راستای رفع مشکلات به صورت عملیاتی و میدانی اهتمام ورزند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول