اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیشنهاد تخصیص 1000 میلیارد تومان اعتبار ورزشی به چهارمحال و بختیاری در سفر رییس‌جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: برای سفر رئیس جمهور به استان هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده که ۲۰۰ میلیارد تومان آن برای سر و سامان دادن به زمین‌های چمن و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمپ‌های تیم ملی است.

پیشنهاد تخصیص 1000 میلیارد تومان اعتبار ورزشی به چهارمحال و بختیاری در سفر رییس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید کریمی صبح امروز در جلسه مجمع انتخاباتی رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه فوتبال در سطح استان همگانی شده است، گفت: فوتبال از پایین‌ترین لایه‌ها شکل گرفته و به لایه‌های بالاتر می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حوزه ورزش حرفه‌ای هر چقدر سرمایه‌گذاری کنیم همان اندازه نتیجه می‌گیریم، افزود: بزرگترین کمبودهای ما به خاطر نبود منابع مالی است و کرونا اوضاع را از قبل هم بدتر کرد.

وی ادامه داد: شرکت‌های بسیاری به تیم‌های استان کمک کردند که تیم بانوان در همین رشته خوب حرکت کرد اما هنوز هم جای کار دارد.

گستردگی و افزایش جذابیت فوتبال در دستور کار قرار گیرد

کریمی با بیان اینکه در حیطه آموزش فوتبال عملکرد خوبی داشته‌ایم و می‌‌توان گفت وضعیت استان در کشور در این حوزه قابل قبول است، اظهار داشت: در حوزه فرهنگی باید بر گستردگی و جذابیت‌های فوتبال بیشتر کار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: وضعیت هیئت فوتبال در حوزه انضباط وضعیت خوبی است و داوران هم استانی در لیگ‌های مختلف حضور دارند، اما باید دقت کرد که توازن بین همه حوزه‌ها حفظ و همه تقویت شوند.

کریمی با بیان اینکه موافقتنامه برای ساختمان هیئت فوتبال کسب شده که هیچ هیئتی این امتیاز را ندارد، گفت: امیدواریم که این ساختمان مبنای برنامه‌ریزی‌های موفقیت‌آمیز برای پیشرفت فوتبال استان باشد.

وی ادامه داد: برای سفر رئیس جمهور به استان هزار میلیارد اعتبار پیشنهاد شده که ۲۰۰ میلیارد تومان آن برای سر و سامان دادن به زمین‌های چمن و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمپ‌های تیم ملی است که امیدواریم این مبالغ اختصاص داده شود.

افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری تا ۳ سال دیگر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: استادیوم ۱۵ هزار نفری نیز کلنگ‌زنی شده که تا ۳ سال آینده با ظرفیت ۱۲ تا ۱۳ هزار نفر افتتاح خواهد شد و اکنون این ساختمان در مرحله گودبرداری است.

کریمی افزود: هیئت روستایی عشایری بهترین اعتبارات را از دولت می‌گیرد اما ۵۰ درصد از این اعتبارات در روستاها نیز هزینه فوتبال می‌شود که این نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری خوب استان در زمینه فوتبال است.

برای فوتبال اقتصاد پایدار ایجاد کنید

وی در پایان با بیان اینکه توسعه اقتصاد فوتبال مهمترین مأموریت هیئت استان خواهد بود، گفت: متاسفانه اقتصاد فوتبال امروز ما مصرفی است و از طریق شهریه درآمد کسب می‌شود که اگر هزینه‌ها به اقتصاد پویا نرسد اتفاق خاصی برای فوتبال نمی‌افتد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: زمانی ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودجه دریافت می‌کردیم اما امسال حدود ۲ میلیارد تومان بودجه بیشتر دریافت نشد پس با پول‌هایی که جذب می‌شود باید اقتصاد پایدار ایجاد کرد و رمز موفقیت فوتبال استان در آینده همین امر خواهد بود.

 انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول