اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برنامه تحول استان به دولت ارائه می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا ۲۰ اسفند برنامه تحول استان در همه زمینه‌ها به هیات دولت ارائه می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برنامه تحول استان به  دولت ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شورای آموزش و پرورش صبح امروز به ریاست سید علی احمدزاده استاندار استان برگزار شد.

استاندار در این نشست با بیان اینکه، ۲ هزار میلیارد تومان قرار است سال آینده در اختیار استان قرار گیرد و این عدد جدای از اعتبارات استانی است، گفت: به همین منظور برنامه تحولی استان در همه بخش ها باید تا ۲۰ اسفنده ماه امسال به دولت ارائه شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، برنامه تحولی آموزش و پرورش استان است.

استاندار تاکید کرد: آموزش و پرورش، شورای آموزش پرورش و شورای پشتیبانی آموزش و پرورش استان تلاش کنند برنامه بنیادی و تحول‌گرا و ویژه طبق ضرورت‌ها و چالش ها در استان را قبل از زمان اعلام شده ارائه دهند تا در قالب برنامه دولت قرار گیرد.

احمدزاده بر اصلاح، تغییر، نوآوری و تحول با هدف تاثیر و ارتقای تعلیم و تربیت در این برنامه تاکید کرد و گفت: این برنامه تحولی باید همه جانبه بوده و زمینه‌ ها و بسترهای مختلف را شامل شود و بتواند با خروج از روزمرگی، تحول ساختاری ایجاد کند.

استاندار با بیان اینکه، باید برنامه محور به مسائل آموزش و پرورش توجه شود، تاکید کرد: بسترهای قابل تحول در آموزش و پرورش تا زمان اعلام شده در این طرح ارائه گردد تا در برنامه دولت لحاظ شود.

استاندار ابراز داشت: شورای آموزش و پرورش استان با تفکر تحولی و بنیادین و با استفاده از نیروهای فکری، کارآمد و زبده تعلیم و تربیت این سند و یا برنامه را تدوین نموده تا بر مبنای آن تغییرات ایجاد شود.

استاندار، امکانات برای تحول محتوایی در آموزش و پرورش را لازم و ضروری دانست و افزود: عمران و زیرساخت ها، جاده، شغل و آب مهم است اما مبنا آموزش و پرورش، حرفه و تعلیم و تربیت است که با ایجاد تحول به تبع آن در دیگر حوزه‌ها هم تحول ایجاد می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش و پرورش دارای شأنیت و وجاهتی بالا بوده و همه امور آن در اولویت است و به دلیل اهمیت نظام آموزش، فرهنگ و تعلیم و تربیت همه مسائل آن را مطرح می کنم و مصرانه پیگیر خواهم بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس کار فوق العاده مهمی است که آموزش و پرورش باید پیگیر آن باشد.

احمدزاده با تاکید به توجه بیشتر به مسئله آموزش‌ها در مناطق حاشیه‌نشین، گفت: همه باید تلاش کنیم تا مشکلات در این مناطق کمتر شود.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای آموزش و پرورش گزینه‌های مختلفی از بیرون و درون این سیستم مطرح بود اما تفکر این بود که از خود  مجموعه نیرو انتخاب کنیم، گفت: آقای عزت‌خواه توسط وزارتخانه و با پیشینه کاری و تجربه انتخاب شد وی به دنبال کار و تلاش است و می‌دانم قومیت‌گرا نیست و همه مناطق استان را مد نظر دارد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول