اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روند مراجعه برای تزریق دُز سوم کرونا رضایت‌بخش نیست/ بیش از ۱۹۳ هزار دُز واکسن تزریق شد

روند مراجعه مردم برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا با توجه به افزایش مبتلایان به سویه اُمیکرون در کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش نیست.

روند مراجعه برای تزریق دُز سوم کرونا رضایت‌بخش نیست/ بیش از ۱۹۳ هزار دُز واکسن تزریق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اُمیکرون در کهگیلویه و بویراحمد هر روز چموش‌‌تر می‌شود و شاهد افزایش مبتلایان و بستری‌ها به این ویروس هستیم به طوری که به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد حدود ۴ هزار مبتلا به کرونا در منزل قرنطینه هستند و تعدادی هم در مراکز بهداشتی بستری هستند.

انجام واکسیناسیون در این شرایط سخت و بحرانی یکی از راه‌های درامان ماندن از بیماری کرونا است اما متاسفانه طبق آمار روند واکسیناسیون به کُندی انجام می‌شود و مراجعه افراد به مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون رضایت‌بخش نیست.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۶۵۸ دُز واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شده است.

محمدمهدی بانشی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۱ نفر دُز اول، ۳۱ نفر دُز دوم و ۱۵۶ نفر دُز سوم را دریافت کردند که در مجموعه ۲۹۸ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته واکسن دریافت کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعداد کل افراد  واکسینه شده نوبت اول ۵۳۵ هزار و ۵۱۶ نفر، واکسینه شده نوبت دوم ۴۷۷ هزار و ۳۹۸ و واکسینه شده در نوبت سوم ۱۹۳ هزار و ۸۵۱ نفر است، یک هزار و ۷۲۵ نفر هم دُز یادآور دریافت کردند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۲۰۸ هزار و ۴۹۰ دُز واکسن در استان تزریق شده گفت: ۸۳.۱ درصدی واکسن تحویلی به استان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت بیماری کرونا و سویه اُمیکرون توصیه می‌شود مردم هر چه سریعتر برای دریافت دُز سوم اقدام کنند، افزود: موجود واکسن بدون پرت استان ۲۵۳ هزار و ۸۹۹ دُز است.

اما این آمار نشان می‌دهد روند تزریق مراجعه مردم برای تزریق واکسن در دُز سوم رضایت‌بخش نیست و می‌طلبد مردم هر چه سریعتر نسبت به تزریق دُز سوم واکسن مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول