اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

علت آتش سوزی در بیمارستان افتتاح نشده ایلام در دست بررسی است

بیمارستان 376 تختخوابی ایلام شهر ایلام که بنا بود تا پایان سال بعد از 12 سال انتظار به بهره برداری برسد دچار حریق شد که علت و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

علت آتش سوزی در بیمارستان افتتاح نشده ایلام در دست بررسی است

نصرت‌الله لطفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: عصر دیروز خبر وقوع آتش سوزی در بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی واقع در بلوار پژوهش به مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و همکاران آتش نشانی با سه دستگاه خودرو از ایستگاه‌های شماره یک و سه و و ۹ نفر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت زمان رسیدن ما به محل حادثه «بان کنجاب» حدود ۵ دقیقه بود از گسترش آتش سوزی به کل بیمارستان جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ایلام گفت: کانون اصلی آتش سوزی اتاق مربوط به تأسیسات برق بیمارستان در طبقه منفی یک بوده که با توجه به حجم زیاد مواد قابل اشتعال حریق از طریق داکت تأسیسات در حال سرایت به طبقات فوقانی بود که با تلاش همکاران در سازمان آتش نشانی از گسترش سریع این آتش سوزی ممانعت به عمل آمد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه داکت تأسیسات همانند دودکش عمل می‌کند و از طبقه منفی به طبقات بالا کشیده شده بود، قسمت‌هایی از بیمارستان دچار دودزدگی شده، همچنین طبقه یک متأسفانه مقداری دچار سوختگی شده و در کل خساراتی به بار آورده است.

وی گفت: علت آتش سوزی و میزان خسارت آن در دست بررسی است؛ بیمارستان به تجهیزات آتش نشانی و نردبان هیدرولیکی مجهز نیست که در آینده برای ایمنی بیمارستان با توجه به تعداد طبقات خطر آفرین است.

گفتنی است؛ حادثه حریق خسارت جانی نداشته است.

بر اساس اعلام مسوولان این بیمارستان با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۲ سال انتظار قرار بود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول