اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پرداخت 65 میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای روستایی زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از پرداخت 65 میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی در سال‌جاری خبر داد.

پرداخت 65 میلیارد ریال کمک  بلاعوض برای تکمیل واحدهای روستایی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه‌‌ای صبح امروز در جمع خبرنگاران به میزان کمک‌های بلاعوض از سوی حساب ۱۰۰ امام (ره) برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی در سال‌جاری اشاره و اظهار کرد: تعداد ۸۷۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال در سال‌جاری برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی استان پرداخت شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مبلغ کمک بلاعوض بنیاد مسکن به متقاضیان ( ایتام ) نیز ۱۵ میلیارد ریال بوده است.
وی به ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیونی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به متقاضیان نیز اشاره کرد و گفت: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعتبارسال ۱۴۰۰ در استان زنجان با سهمیه تخصیص ۵ هزار فقره و تعداد سهمیه ابلاغی ۴ هزار و ۲۳۰ واحد است، که از این تعداد ۳ هزار و ۹۳۳ فقره معرفی به بانک و تعداد ۳هزار و ۵۸ فقره ، معادل ۷۲ درصد انعقاد قرارداد شده است.
خواجه‌ای تصریح کرد: تعداد کل واحدهای مسکونی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز ۲۵ هزار و ۵۰۶ واحد است که تعداد ۱۰ هزار و ۷۸۴ واحد از تسهیلات بهسازی و مسکن مهر مقاوم‌سازی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به تفاهم‌نامه سه جانبه خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول اشاره کرد و گفت: از ۱۶۸ واحد ابلاغی خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول روستایی، ۱۶۲ واحد مسکن با همکاری حساب ۱۰۰ امام (ره)، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول