اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بالگرد اورژانس جان کودک 6 ماهه را در «کوهرنگ» نجات داد

مدیر روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری از پرواز بالگرد اورژانس هوایی برای نجات جان کودک 6 ماهه در روستای چمن‌گلی شهرستان کوهرنگ خبر داد.

بالگرد اورژانس جان کودک 6 ماهه را در «کوهرنگ» نجات داد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری، محسن ابراهیمی، امروز گفت: حوالی ساعت ۲ بعدازظهر امروز برای کودک ۶ ماهه که در روستای چمن‌گلی دچار اختلال هوشیاری شده‌بود درخواست خدمات اورژانسی شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه انتقال با آمبولانس به دلیل مسافت زیاد زمان زیادی می‌برد، سریعا بالگرد اورژانس جهت نجات جان این کودک به پرواز درآمد.

ابراهیمی افزود: پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به وسیله بالگرد اورژانس هوایی استان، این کودک به پد رحمتیه و سپس توسط پایگاه رحمتیه به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این عملیات امدادرسانی با تلاش نیروهای فوریت‌های پزشکی و تیم پرواز اورژانس استان با موفقیت انجام‌شد.

وی اظهارداشت: این مأموریت نودمین مأموریت امداد هوایی در سال ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/3339/م/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول