اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پدران شهدا حماسه آفرینان دفاع مقدس هستند

امام جمعه قلعه رئیسی گفت:پدران شهدا حماسه آفرینان دفاع مقدس هستند.

پدران شهدا حماسه آفرینان دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در پی درگذشت پدر شهید والامقام ناصر اژدر امام جمعه قلعه رئیسی، رئیس دادگستری چاروسا و بخشدار چاروسا پیام تسلیت دادند.

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم شهید ناصر اژدر 

خبر درگذشت مرحوم مغفور شادروان «مشهدی حسنقلی اژدر » پدر بزرگوار شهید والامقام ناصراژدر، از نمونه‌های صبر و ایثار، موجب تألم و تأثر خاطر اینجانب شد.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه‌ی خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

اینجانب مصیبت در گذشت این پدر فداکار را به عموم مردم شهید پرور قلعه رئیسی و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان علوّ درجات برای آن فقید سعید، وصبر و شکیبائی برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

خداوند رحمان، پاداش خوبی‌ها و صبر و بردباری پدر شهیدان حماسه آفرین دوران دفاع مقدس را در سرای جاودان، با فضل و کرم خویش به وی عطا فرماید. انشالله

امام جمعه قلعه رئیسی 

اسماعیل صلواتی 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

برای آنانکه در معامله با پروردگار جز خشنودی او را طلب نکردند و در راه این اعتقاد از عزیزترین سرمایه های خویش گذشتند، وعده ای جز بهشت برین نخواهد بود. آنان رضای حق تعالی را در کمال بندگی یافتند و سبک بال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را طی نمودند.

مرحوم مشهدی حسنقلی اژدر پدر شهید والامقام ناصر اژدر پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به ‌سوی معبود خویش شتافت، به روح این سفرکرده به ملکوت و فرزند شهیدش درود می‌فرستم و ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم شان، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده به ملکوت و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم.

انشاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان محشور و همجوار گردد.

صادق انصاری پور 

رئیس دادگستری چاروسا 

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت مرحوم مشهدی حسنقلی اژدر  پدر شهید ارجمند ناصر اژدر موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

بی شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندی مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار ایران و ایرانی شدند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسلهای تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.

شرمت الله داربام 

بخشدار چاروسا 

گفتنی است، پدر شهید ناصر اژدر  شب گذشته در بیمارستان شهر دهدشت دارفانی وداع گفت و امروز سه شنبه همزمان با ولادت حضرت علی و روز پدر در قلعه رئیسی تشییع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول