اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خراسان شمالی، میزبان سرمایه‌گذاران پنج کشور آسیایی در نوروزگاه ۱۴۰۱

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی از برگزاری جشن نوروزگاه ۱۴۰۱ با مشارکت هیات های چهار نفره از 5 کشور در شهر بجنورد خبرداد.

خراسان شمالی، میزبان سرمایه‌گذاران پنج کشور آسیایی در نوروزگاه ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سعیدپورآبادی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی عصر امروز در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار کرد: جشن نوروزگاه ۱۴۰۱ با مشارکت هیات های چهار نفره از کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، گرجستان، تاجیکستان و ترکیه در شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود.

وی گفت: بر اساس رایزنی هایی که انجام شده است یک هیات ۲۵ نفره از کشور قزاقستان شامل استانداران، معاونان و سرمایه گذارانی از این کشور به همراه هیات های چهار نفره از کشورهای ترکمنستان، گرجستان، تاجیکستان و ترکیه در نوروزگاه امسال در استان خراسان شمالی شرکت می کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی افزود: این برنامه در راستای معرفی آداب و رسوم، سنت ها و فرهنگ منطقه به عموم مردم، زائران و گردشگران است.

پورآبادی تصریح کرد: این برنامه در مناطق مختلف استان از جمله در بوستان بش قارداش و آیینه خانه مفخم بجنورد برگزار می شوند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول